کدخبر :281455 پرینت
21 خرداد 1402 - 13:43

پیشنهاد رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات به یک نماینده مجلس برای حضور در سکوهای داخلی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات خطاب به نماینده مجلس منتقد فیلترینگ سکوهای اجتماعی خارجی، گفت: برای شنیدن صدای مردم کافی است فیلترشکن‌تان را خاموش کنید و با حضور در پلتفرم‌های پرسرعت داخلی، صدای مردم کشور را بشنوید.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمد احسان خرامید طی پستی در ویراستی و در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات پیرامون تعیین تکلیف فیلترینگ سکوهای اجتماعی خارجی، نوشت

آقای بدری عزیز، برای شنیدن صدای مردم کافیه فیلترشکنتان را خاموش کنید و تشریف بیارید توی پلتفرم های داخلی که هم سرعت اینترنتتان بیشتر شود و هم صدای مردم کشور رو در پیامرسان ها و شبکه های اجتماعی کشور بشنوید.

صدیف بدری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی مجلس، خطاب به رئیس جمهور و وزیر ارتباطات، بیان کرد: تکلیف فیلترینگ و محدودیت های بی نتیجه اعمال شده در پلتفرم ها و سکوهای اجتماعی جهانی را یکبار برای همیشه روشن کنید. با چه منطقی تصمیم گرفته شده در شرایط اقتصادی کنونی، با تداوم سیاست‌های شکست خورده در حوزه اینترنت، از جیب مردم، ۵۰ هزار میلیارد تومان به حساب کاسبان فیلترینگ واریز شود؟

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.