کدخبر :279737 پرینت
05 اردیبهشت 1402 - 13:50

مدیران پیام‌رسان‌های بومی: هیج شنودی در پیام‌رسان‌های ایرانی رخ نمی‌دهد/ انتقال پیام بین پیام‌رسان‌های ایرانی با نمونه‌های خارجی‌ میسر می‌شود

مدیران پیام‌رسان‌های بومی در مراسم طرح اتصال بین پیام رسان های ایرانی؛ مدیرعامل ایتا: هیج شنودی در پیام‌رسان‌های ایرانی رخ نمی‌دهد/ مدیرعامل بله: اتصال متقابل، خدشه‌ای به استقلال پیام رسان‌ها وارد نمی‌کند/ مدیرعامل آیگپ: امنیت پیام‌رسان‌ها برای ما از هر مورد دیگری با اهمیت‌تر است/ مدیرعامل گپ: قابلیت برقراری اتصال پیام‌رسان‌های ایرانی با نمونه‌های خارجی‌ فراهم می‌شود

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، مراسم طرح اتصال بین پیام رسان های ایرانی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تنی چند از معاونان وزیر و مدیران ارشد این وزارتخانه و مدیران تعدادی از پیام رسان های بومی در محل وزارت ارتباطات برگزار شد.

مدیرعامل ایتا: هیج شنودی در پیام‌رسان‌های ایرانی رخ نمی‌دهد

در این مراسم محسن غفاری، مدیرعامل پیام‌رسان ایتا، گفت: چالشی که در پیام رسان‌ها داشتیم در حوزه امنیت داده بود که برای وزارت ارتباطات این موضوع مهم بود، لذا از پروتکل‌های بین المللی استفاده کردیم و هیج شنودی در پیام رسان های بومی رخ نمی دهد.

وی ادامه داد: چالش پایداری از دیگر چالش های ما بود و به دنبال این هستیم که با SLA مناسب رضایت کاربر را بالا ببریم.

[node:title]

به گزارش سیتنا، مدیرعامل پیام‌رسان ایتا، افزود: اینترفیس جذابی را برای کاربر فراهم کردیم که به راحتی با جستجوی داخلی کاربرها به آیکون اتصال متقابل دست یابند.

وی تاکید کرد: این امکان با اختیار کاربر رخ می دهد و فعال می شود و به دنبال این هستیم که خدمات پایدار برای کاربر داشته باشیم و با همت جوانان این دسترسی را در سطح بین الملل داشته باشیم.

مدیرعامل بله: اتصال متقابل، خدشه‌ای به استقلال پیام رسان‌ها وارد نمی‌کند

کاظم کیال، مدیرعامل پیام رسان بله نیز در این مراسم گفت: پیام رسان های داخلی با هم ادغام نمی شوند و تنها اتصال متقابل بین آنها صورت می‌گیرد.

[node:title]

وی افزود: استقلال پیام رسان ها پابرجاست و هر کدام، ویژگی و مزیت های خودشان را دارند.

کیال افزود: در همین حال، انتخاب با کاربر است که امکان اتصال متقابل را فعال کند.

مدیرعامل آیگپ: امنیت پیام‌رسان‌ها برای ما از هر مورد دیگری با اهمیت‌تر است

تقوی، مدیرعامل آیگپ نیز در مراسم اتصال متقابل پیام رسان‌های ایرانی، اظهار کرد: امنیت و حفظ حریم خصوصی برای ما از هر مورد دیگری حائز اهمیت‌تر بود.

[node:title]

وی ادامه داد: هم افزایی و توسعه کسب و کارها در فضای دیجیتال نیز در این قابلیت مورد توجه قرار گرفته است.

 مدیرعامل گپ: با قابلیت اتصال متقابل، انتقال پیام بین پیام‌رسان‌های ایرانی با نمونه‌های خارجی‌ میسر است

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهدی انجیدنی، مدیرعامل پیام رسان گپ، نیز در ادامه این مراسم، گفت: طی سالیان گذشته پوسته های زیادی در گپ ریختیم و قابلیت های مختلفی از کودکان تا بزرگسالان داشتیم.

وی افزود: مهمترین قابلیت این اتصال متقابل برای استارت‌آپ‌ها است؛ چرا که تبادل بین پیام رسانی برای این گروه راحت تر می شود.

[node:title]

انجیدنی گفت: با قابلیت اتصال متقابل، کاربران خواهند توانست به طور قانونمند با کاربران و پیام رسان های خارجی نیز در ارتباط باشند.

انتهای پیام

خبرنگار: زهرا طاهری
عکاس: حسین شهلایی

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.