کدخبر :274494 پرینت
30 آبان 1401 - 15:28

تبیین راهکارهای توسعه تجاری‌سازی در گفت‌وگو با صاحب نظران اقتصاد و صنعت مخابرات

دویست و هفدهمین شماره مجله ارتباطات با پرونده ویژه «تجاری سازی، راهکاری برای توسعه» در حالی منتشر شد که در این شماره، نظرات کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی و مخابراتی کشور پیرامون راهکارهای توسعه تجاری‌سازی در قالب میزگردی تبیین شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در سرمقاله این شماره، به قلم مدیرمسؤل، می خوانیم : تجاری سازی بخصوص دردنیای فناوری ؛ نیازمند ایده سازی وخلاقیت سودآور است. ذهن تجاری و فرهنگ تجاری سازی نه تنها از دهن بالاترین مقام سازمان آغاز می شود بلکه باید تا پایین ترین رتبه نیروی انسانی شرکت نیز وجود داشته باشد.
 
مدیرمسئول همچنین در بخش دیگری از سرمقاله خود به روی آوردن شرکت مخابرات ایران به تجاری سازی اشاره کرد واعلام کرد : امید است با استقبال از ایده های خلاقانه نیروی انسانی نخبه و کارآمد شرکت، پذیرش شرکت های دانش بنیان و کمک گرفتن از فناوری های روز دنیا بتوان در آینده نزدیک به شرکتی موفق در تجاری سازی تبدیل شویم.
 
در بخش گزارش ها، مطالبی چون « تجاری سازی ، اهداف، چالش ها و راهکارهای اجرای آن»، « تبیین راهکارهای توسعه تجاری سازی» و « شرکت مخابرات ایران، موتور محرک صنعت و زیرساخت ارتباطات کشور» را می خوانیم. در گزارش تحلیل اخبار تابستان نیز، اصلاح تعرفه ها، برگزاری مجامع سهامداران مخابرات وافتتاحات هفته دولت آمده است.
 
در بخش فرهنگ و سازمان ، « بایدها و نبایدهای اصول اخلاق حرفه ای » آمده است. دو کتاب «قدرت عادت» و « دانش چراها یا علم علت ها» در بخش معرفی کتاب برای خوانندگان گرامی معرفی شده است.
 
در بخش دانش تحول ، « چگونه متاورس، جهان را فراگرفت »، « متاورس در سال ۲۰۴۰» و«با شبکه اجتماعی تخصصی بیماران ، بهتر زندگی کنیم » را با هم می خوانیم.
 
در بخش جهان نما، مطالبی با عنوان « دانشگاه اپل ؛ جالب و آموزنده» و«بابزرگترین شرکت مونتاژ محصولات گروه ۳c آشنا شوید» آمده است.

بخش مقاله این شماره فصلنامه ارتباطات ، مقاله « جهت گیری بازار بین المللی و قابلیت های بازاریابی ، عامل رفتار بین المللی سرمایه گذاری جدید» را در خود جای داده است.

آنچه در این فصلنامه ارتباطات می خوانید به شرح فایل پیوست:
 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.