کدخبر :273803 پرینت
09 آبان 1401 - 15:23

پیگیری وضعیت دسترسی مردم به خدمات اینترنتی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیرامون جلسه این کمیسیون با رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که در این جلسه وضعیت دسترسی شهروندان به خدمات اینترنتی پس از تحولات امنیتی اخیر مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه آقای لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت به تشریح وضعیت دسترسی شهروندان به خدمات اینترنتی پس از تحولات امنیتی اخیر پرداخت و توضیح داد که پس از شرایط اخیر، نرم افزارهای داخلی از لحاظ فنی توانسته‌اند نیازهای بخش زیادی از جامعه را پاسخ بدهند. طبیعتا کاربران پیام‌رسان‌ها و شبکه‌اجتماعی ایرانی افزایش یافته است و در نتیجه بخش اصلی از پهنای باند کشور در اختیار نرم افزارهای داخلی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین لاجوردی برنامه‌های این وزارتخانه در حمایت از کسب‌وکارهای داخلی در نرم‌افزارهای بومی را هم تشریح کرد که از جمله آنها ارائه امکانات ویژه فروشگاهی و امکان کسب‌درآمد در ازای تولید محتوا و اقدامات مشابه در جهت حفظ امنیت اطلاعات کاربران بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.