کدخبر :269385 پرینت
18 خرداد 1401 - 10:24

رونمایی از محصولات شرکت‌های فناور عضو پارک فاوا در مشهد

سرپرست معاونت توسعه بازار پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، گفت: امسال شش محصول های تک داوری شده و جدید در برنامه رونمایی محصولات شرکت‌های عضو پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات معرفی می‌شوند.

متن خبر

محمدعلی جعفری، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون برنامه رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های عضو پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، گفت: برنامه رونمایی از محصولات به طور سالیانه برگزار می‌شود و امسال در مشهد مقدس و در مرکز تولید محتوای دیجیتال پارک فاوا در روزهای 30 و 31 خردادماه 1400 و با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه بازار پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، اظهار کرد: در نظر داریم تا شش محصول های‌تک رونمایی کنیم که این محصولات داوری شده‌اند و کاملا جدید هستند.

جعفری، در ادامه به خبرنگار سیتنا، گفت: نمایشگاه‌ی جانبی نیز در زمان برگزاری برنامه برگزار می‌شود که شرکت‌های دیگر نیز محصولات خود را معرفی می‌کنند و چهار شرکت از شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال که استانی است از سه استان آذربایجان شرقی، یزد و فارس حضور دارند.

سرپرست معاونت توسعه بازار پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، خاطرنشان کرد: جلسات B2B نیز در دومین روز این مراسم برگزار می‌شود، همچنین برخی مدیران ارشد این حوزه در این مراسم حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.