کدخبر :269181 پرینت
09 خرداد 1401 - 10:52

انتشار نسخه جدید Call of Duty: Modern Warfare II در هفته اول آبان ماه

شرکت بازی‌سازی اکتیویژن با انتشار پوستر اختصاصی از کاراکترهای Call of Duty Modern Warfare 2، شایعات مربوط به عرضه نسخه جدید این بازی را تایید کرد و 28 اکتبر 2022 (6 آبان) را برای عرضه رسمی بازی اعلام کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شرکت اکتیویژن رسماً از زمان انتشار بازی Call of Duty Modern Warfare 2 رونمایی کرد. دنباله بازی مدرن وارفر در تاریخ 28 اکتبر 2022 (6 آبان) برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر می‌شود. تیم توسعه‌دهنده به منظور رونمایی از کاور و زمان انتشار، تصویر واقعی از کاور در بندر شهر لس‌آنجلس کالیفرنیا ترسیم کرده‌اند و همچنین یک کشتی باری نیز با لوگو بازی در آب‌های نزدیک بندر مانور داده است. تیزر معرفی شخصیت‌های بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 نیز با نمایش ساحل و کشتی بازی ضبط شده است.

اکتیویژن علاوه بر اعلام زمان انتشار Call of Duty Modern Warfare 2 از شخصیت‌های داستان نیز رونمایی کرد. این بازی بازگشت تیم عملیاتی 141 را جشن می‌گیرد و شاهد حضور شخصیت‌های نام‌آشنایی مانند کاپیتان پرایس و گوست هستیم. طبق شایعات، داستان بازی مدرن وارفر 2‌ به نبردهای نیروهای ویژه ایالات متحده آمریکا با کارتل‌های مواد مخدر کلمبیا می‌پردازد و جنگ مدرن را خواهیم دید.

Call of Duty Modern Warfare 2

یکی از نیروهای جدید اضافه‌شده به بازی، کلنل آلخاندرو وارگاس از اعضای نیرو ویژه مکزیک است و به نظر می‌رسد که کشور مکزیک نیز میدان نبرد نیروهای آمریکایی خواهد بود. گفتنی است اکتیویژن لوگو و عنوان بازی Modern Warfare II را در ماه گذشته رونمایی کرد و حال شاهد رونمایی از کاور و شخصیت‌های بازی هستیم. به نظر می‌رسد که این شرکت برای رونمایی از داستان و روند بازی در رویداد مشترک بتسدا و مایکروسافت آماده می‌شود. طبق شایعات، بیش از چهار دقیقه از کمپین داستانی بازی در این رویداد نمایش داده می‌شود.

Call of Duty Modern Warfare 2

منابع مختلف از تغییرات بخش داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 خبر می‌دهند. فضای داستان تاریک‌تر و خشن‌تر شده است و همچنین مبارزات تن به تن و تصمیمات مهم به بخشی از روند بازی اضافه شده است. لحظات کلاسیک این مجموعه همچنان بخشی از بازی هستند. 

Call of Duty Modern Warfare 2

بنابر آخرین اخبار بازی، کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 در کنار نقشه تازه‌ای برای بازی وارزون منتشر می‌شود. استودیو Infinity Ward حالت تازه‌ای برای بازی جدید در نظر گرفته که به Hazard Zone بتلفیلد 2024 شباهت دارد. 

Call of Duty Modern Warfare 2

بنابراین باید منتظر انتشار بازی Modern Warfare II در تاریخ 6 آبان برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.