کدخبر :263326 پرینت
22 آبان 1400 - 09:46

ایلان ماسک استارلینک را با هزینه پایین‌تری در هند ارائه می‌کند

ایلان ماسک در حال برنامه‌ریزی برای یارانه دادن به هزینه‌های اینترنت استارلینک برای بازار کشور هند است. این ارائه دهنده اینترنت ماهواره‌ای متعلق به اسپیس ایکس، خدمات خود را در هند با هزینه کمتری نسبت به بازار‌های بین المللی ارائه می‌دهد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از tech.hindustantimes، نوشت: ایلان ماسک قصد دارد اینترنت استارلینک را با هزینه پایین تری در هند ارائه کند تا مقرون به صرفه باشد و کاربران بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.

این شرکت پیش از این روند رزرو را در این کشور آغاز کرده و سود مناسبی از کاربران در هند دریافت کرد.

بر اساس گزارش اخیر ET Telecom، گفته می‌شود که استارلینک برنامه‌های خرید اشتراک خود را با نرخ‌هایی که روی آن‌ها یارانه اعمال شده در هند ارائه خواهد کرد. سانجی بهارگاوا، رئیس استارلینک در کشور هند به این نشریه گفت که خدمات استارلینک گران است و اگر همان هزینه‌ها برای مشتریان در نظر گرفته شود مقرون به صرفه نخواهد بود.

بهارگاوا در ادامه اشاره کرد که سرویس استارلینک باید مزایایی را ارائه دهد که از قیمت گذاری آن پیشی بگیرد. این شرکت در حال حاضر روی مناطق داخلی کشور تمرکز خواهد کرد که دسترسی به خدمات اینترنت بسیار دشوار است، اما می‌خواهد قیمت و دسترسی بهتری را ایجاد کند.

اسپیس ایکس در اوایل سال جاری شروع به انجام رزرو برای سرویس استارلینک در کشور هند کرد. در هند، خریداران باید حدود ۹۴ دلار سپرده پرداخت می‌کردند سپس استارلینک به عنوان پکیج یک ماهواره، گیرنده و تمام تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی اینترنت را ارائه می‌دهد. در ابتدا گفته می‌شود که سرعت‌ها در محدوده ۱۰۰-۱۵۰ مگابیت بر ثانیه خواهند بود.

سرعت گیگابایتی استارلینک با مستقر شدن ماهواره‌های بیشتر

با این حال، زمانی که ماهواره‌های استارلینک بیشتری در مدار پایین زمین مستقر شوند، انتظار می‌رود سرعت آن به گیگابیت بر ثانیه برسد. این سرویس در حال حاضر در حال آزمایش است و انتظار می‌رود خدمات تجاری آن تا نیمه دوم سال ۲۰۲۲ فعال شوند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.