کدخبر :257259 پرینت
27 اردیبهشت 1400 - 02:30

واکنش اینستاگرامی الناز شاکردوست به قتل جوان اهوازی

النازشاکردوست بازیگر مشهور ایرانی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود به ماجرای قتل پسرجوانی در اینستاگرام واکنش نشان داد.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، الناز شاکردوست یکی از بازیگران زن ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. او که در این سالها درحوزه بازیگری پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته است با انتشار عکسی از خود به ماجرای قتل پسرجوانی در اهواز واکنش تندی نشان داد. النازشاکردوست با انتشار یک عکس از خود که در شمال کشور است اینطور نوشت:

همیشه از بچگى هر داستانى که مى خوندم با به نام خداى مهربان شروع میشد اما این داستان خداى مهربان نداره

شاید درگیر تمام قتل عام هایى بوده که این روزها از رسانه ها در سراسر دنیا میبینیم، داستان زن ستیزى و دگرباشان جنسى روایت جدیدى در جامعه ما نیست، انقدر ریشه پیدا کرده که امروز تبدیل به یک معضل بزرگ شده و نفس مان را گرفته، ما را به جایى رسانده که جانى را که نداده ایم حق گرفتنش را طلب میکنیم، در گوشه گوشه ى این خاک زنان و مردانى به دست خانواده وعزیزانشان سر بریده مى شوند، فقط و فقط براى کوچک ترین حق انسانیت. حق انتخاب، حق داشتن سلیقه، حق تصمیم گرفتن براى زندگى خود. کشته شدن توسط هم بازى هاى بچگى ، پدر، مادر و عزیزان هزار بار مردن است

امروز باید تمام قد بایستیم تا این ابر سیاه را از سرمان برداریم، امروز دیگر سکوت نمى کنیم.

براى علیرضا هاى قربانى شده این سرزمین.

قتل علیرضا کاظمی بخاطر اختلالات جنسیتی در اهواز

ماجرا از آنجایی آغاز شد که خبر به قتل رسیدن جوان 20 ساله اهوازی به نام علیرضا فاضلی در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.

در حالی که شنیده ها حکایت از نوعی بیماری اختلال جنسی در مقتول داشت، انگیزه قتل علیرضا دفاع در حالی حیثیت خانوادگی مطرح شده است که این نوع بیماری نزد روانشناسان و حتی متخصصان معافیت پزشکی سربازی هم مورد تایید قرار گرفته است و علیرضا فاضلی دلیلی بر بی آبرو شدن خانواده و طایفه اش در خوزستان نبوده است و فقط شخصیت متفاوتی با آنان داشته است.

[node:title]

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.