کدخبر :2518 پرینت
26 اردیبهشت 1391 - 10:42

درآمد 54.7 تریلیون ریالی همراه اول در سال 90 /وجود چهار میلیون سیم کارت خام همراه اول در بازار

متن خبر

مدیرعامل همراه اول از واریز مبلغی بالغ بر دو هزار و 400 میلیارد تومان توسط این شرکت به خزانه‎ی دولت در سال 90 خبر داد و تاکید کرد: امید می‌رود در سال جاری این مبلغ بالغ بر دو هزار و 700 میلیارد تومان شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، مهندس وحید صدوقی که در آستانه‎ی ورود به هفت سالگی مدیریت همراه اول صبح امروز در یک نشست خبری در جمع بیش از  100 خبرنگار سخن می‎گفت، افزود: همراه اول هر سه ماه یکبار حدود 300 میلیارد تومان به سازمان تنظیم مقررات پرداخت می‌کند.

صدوقی در ادامه افزود: شرکت ما در سال 90 مبلغ 54.7 تریلیون ریال درآمد کسب کرده که این مبلغ در سال 89 حدود 43 تریلیون ریال بوده است.

 

وی افزود: در سال گذشته طرح های هزاران لبخند، میلیون‎ها شاد باش، عیدانه و طرح برکت توسط این شرکت اجرا شد که بازخورد بسیار خوبی در بین مشتریان داشت.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود 49 میلیون مشترک همراه اولی سیم‌کارت‌هایشان را به نام زده‌اند و  این سیم‎کارت‎ها در حال استفاده است. ولی در حال حاضر 4 میلیون سیم‌کارت خام در بازار وجود دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شبکه‎ی تلفن همراه ایران 68 درصد سیم‌کارت‌های فعال متعلق به همراه اول است که این میزان بیش از دوسوم کل سیم‎کارت‎های موجود در بازار تلفن‎همراه کشور است.

 

وی تاکید کرد: طبق گزارش بهمن ماه سال 90 ، همراه اول از نظر تعداد مشترکان دائمی رتبه‎ی 14 در دنیا و از نظر تعداد کل مشترکان رتبه‎ی 26 بین 791 اپراتور دنیا را داراست.

وی در پایان گفت: بیش از 85 درصد پرداخت قبوض همراه اولی‌ها به صورت غیرحضوری است.
انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.