کدخبر :236124 پرینت
06 آبان 1398 - 18:44

ادامه مشکلات بلیت فروشی در لیگ برتر و اعتراض هواداران پرسپولیس

پرسپولیس و ماشین سازی تبریز از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنج شنبه ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی به قضاوت علی صفایی به میدان می روند.

متن خبر

به گزارش شفقنا، شاگردان کالدرون در حالی روز پنج شنبه میزبان شاگردان خطیبی هستند که هواداران این تیم از نحوه بلیت فروشی ناراضی هستند و روند بلیت فروشی نتوانسته انتظارات هواداران را بر آورده کند و مشکلاتی را به بار آورده است.

اما مسولان لیگ هم تاکید دارند که  بلیت فروشی در همه بازیها لیگ به صورت الکترونیکی انحام می شود و هواداران می توانند از طریق اینترنت در خانه یا محل کار به راحتی بلیت تهیه کنند و باشگاه های میزبان نیز موظف هستند نحوه بلیت فروشی را اطلاع رسانی کنند و ورزشگاه‌ها مجهز به دوربین‌های مداربسته و صندلی‌ها شماره‌گذاری شده‌اند و هواداران و تماشاچیان موظفند روی شماره صندلی درج شده بر روی بلیط‌شان بنشینند و از طریق دوربین های داخل ورزشگاه شناسایی می شوند. مردم باید با رعایت قوانین به فرهنگسازی این مهم کمک کنند تا ما نیز بتوانیم مانند کشورهای پیشرفته دنیا لیگ را برگزار کنیم.

اما با توجه به درخواست هواداران سرخ پوش به فروش بلیت کاغذی در جلوی ورزشگاه  در روز مسابقه مسولین لیگ این کار را غیر ممکن می دانند در صورتی که باشگاه تراکتور اعلام کرده که بلیت ها هم به صورت الکترونیکی و هم روز مسابقه به صورت کاغذی توزیع خواهد شد و مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور درباره بلیت فروشی دیدار استقلال گفته که این بلیت در واقع همان بلیت الکترونیکی است! اما افرادی که موفق نشدند بلیت الکترونیکی تهیه کنند می توانند روز مسابقه جلوی ورزشگاه تهیه کنند.

و مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر نیز درباره بلیت فروشی کاغذی باشگاه تراکتور گفته که قرار نیست در یادگار امام بلیت کاغذی فروخته شود اما امکان دارد به توجه به اینکه روستاهای اطراف تبریز اینترنت ندارند ممکنه برای تهیه بلیت به ورزشگاه آمده و از آنجا تهیه کنند.

ولی هواداران پرسپولیس بر این رفتارها شاکی هستند که چرا در همه بازیهای تا ۴۰ دقیقه بازی بلیت فروشی انجام می شود ولی در بازی پرسپولیس انجام نمی شود و این رفتارها موجب شده که استقبال از دیدار سرخپوشان به خوبی انجام نشود و عاملی اصلی استقبال کم را رفتارهای مسولین در نحوه بلیت فروشی پرسپولیس می دانند

و مسولین لیگ نیز اعتراضات هوادارن سرخپوش را  به شرح ذیل توجیح میکنند:

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به درخواست ها و اعتراض های مکرر هواداران اظهار داشت: قوانین و مقررات بلیط فروشی  اینترنتی باید برای تیم ها به شکل یکسان برگزار شود و به گونه ای نباشد که عملا با تفاوت در اجرای آن چه از نظر زمان  اتمام مهلت بلیط فروشی اینترنتی و چه الزام به ورود هواداران با بلیط صرفا اینترنتی   تیمی منتفع و تیمی متضرر شود. این موضوع را مدیریت باشگاه به شکل جدی پیگیری خواهد کرد و از بنده خواسته شده که آن را به اطلاع هواداران برسانیم که برای دفاع از حق و حقوق آنها و تیم پیگیری جدی خواهد شد.

سرخپوشان پایتخت که درهفته هشتم لبگ برتر با شکست سنگین تیم شاهین شهرداری بوشهر، با ۱۵ امتیاز و صعودی دو پله‌ای، به رده چهارم جدول رسیدند آماده رویارویی با شاگردان خطیبی در روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی هستند.

و اما اگر بلیت فروشی کاغذی ادامه یابد بازار سیاه بلیت فروشی  در ورزشگاهها همچنان ادامه می یابد یا بلیت الکترونکی بازار سیاه را ریشه کن خواهد کرد و استقبال را کم رنگ تر؟

آیا مسولین بخاطر اعتراضات هواداران فروش بلیت کاغذی را ادامه خواهمد داد؟  باید منتطر بمانیم تا ببینیم در ادامه لیگ چه خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.