کدخبر :2001 پرینت
21 فروردین 1391 - 14:40

حمایت Huawei Device از اتلتیکو مادرید در شهرآورد مادریدی‌ها

متن خبر

سیتنا - شرکت Huawei Device با حمایت از شهرآورد مادریدی های اسپانیا، دهمین سال فعالیتش در اسپانیا و رشد جهانی برند خود در میان مشتریان را جشن می‌گیرد.

 
Huawei Device تازه وارد خوش قدم دنیای تلفن های هوشمند، امروز بطور رسمی حمایت خود را از باشگاه اتلتیکو مادرید در بازی مقابل رئال مادرید که در 11 آوریل (چهارشنبه 23 فروردین ماه) در استادیوم Vicente Calderón برگزار خواهد شد، اعلام نمود. این همکاری از هدف برند هوآوی برای برقراری ارتباط با مشتریان جهانی حمایت نموده و همزمان دهمین سال فعالیت این شرکت در اسپانیا را جشن می‌گیرد.
 
"Walter Ji" مدیرعمومی هوآوی در اسپانیا و پرتقال گفت: “حمایت از تیم اتلتیکو مادرید، باشگاهی با گذشته‌ای طولانی و لیستی از افتخارات و دستاوردها، در دیداری که بین دو تیم بسیار پرطرفدار دنیا برگزار می‌شود، موجب افتخار ماست. این حمایت فرصتی را برای مشتریان فراهم می آورد تا نه تنها در اسپانیا و اروپای غربی، بلکه در سراسر دنیا، آگاهی بیشتری در مورد برند ما کسب نمایند."
 
سخن گوی باشگاه اتلتیکو مادرید نیز در این کنفرانس خبری بیان کرد: "ما خوشحالیم که فرصت همکاری با هوآوی را برای دیدار یازدهم آوریل داشتیم. هوآوی 10 سال در اسپانیا فعالیت داشته اما به تازگی خود را به عنوان برندی برای مشتریان نهایی در بازار دستگاههای خانگی و تلفن های هوشمند معرفی نموده است. ما آماده همکاری با هوآوی در جهت رسیدن به هدف هایش هستیم."

Enrique Cerezo رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید گفت: “اتلتیکو مادرید یکی از برندهای ارزشمند اسپانیاست،  که در حال توسعه برنامه ای جهت بین المللی نمودن هرچه بیشتر برند خود است. در همین راستا اتلتیکو مادرید قصد دارد به توافقاتی جهت همکاری با شرکت های مطرح جهانی دست یابد، همکاری ما با هوآوی بعنوان شریکی مطرح و عالی در سطح جهانی بر همین مبناست. هوآوی یک شرکت  پیشرو در عرصه تکنولوژی است که حضور گسترده و فعالی در اسپانیا دارد. ما به این همکاری بسیار مفتخریم."

 

باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید یکی از تیم های معروف و پرطرفدار اسپانیاست. این تیم دارای 637 باشگاه هواداران در اسپانیا و 27 باشگاه هواداران در سایر کشورهای جهان است. اتلتیکو مادرید برنده لیگ اروپا در سال 2010 و سوپر کاپ UEFA در همین سال است.
 
دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در چهارچوب بازیهای لالیگا چهارشنبه شب 23 فروردین ماه به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار حساس علاوه بر رسانه های اروپا، خاورمیانه، آفریقا، ژاپن، چین، آمریکا و آمریکای شمالی، در 30 دقیقه بامداد پنچ شنبه بطور زنده از شبکه سه سیمای ایران نیز پخش خواهد شد.
انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.