کدخبر :200097 پرینت
06 اردیبهشت 1396 - 13:24

موافقت مجمع همراه اول با تقسیم سود 700 تومانی به ازای هر سهم

در مجمع عادی سالیانه همراه اول، تقسیم 700 تومان سود معادل 98 درصد از سود قابل تقسیم به مجمع ارائه شد که در نهایت با موافقت سهامدار عمده مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، صبح امروز چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه 96 مجمع عادی سالیانه سهامداران شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در محل پژوهشگاه نیرو با حضور 94.86 درصد کل سهامداران این شرکت برگزار شد.

در این مجمع پس از ارائه گزارش عملکرد دوازده ماهه هیات مدیره از سوی مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول و همچنین قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی به مجمع، صورت‌های مالی و ترازنامه و همچنین سایر اطلاعات مالی این شرکت به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش، در این مجمع سه پیشنهاد به منظور تقسیم سود میان سهامداران ارائه شد که شامل 570 تومان و 2 ریال معادل 80 درصد سود، 716 تومان معادل 100 درصد سود و در نهایت تقسیم 700 تومان سود معادل 98 درصد از سود قابل تقسیم به مجمع ارائه شد که در نهایت با موافقت سهامدار عمده پیشنهاد آخر مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

در این مجمع سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای نظارت بر عملکرد هیات مدیره در سال مالی 96 و همچنین تعیین 700 هزار تومان حق حضور اعضای هیات مدیره به ازای تشکیل هر جلسه و پاداش 700 میلیون تومانی بابت عملکرد مالی سال 95 برای اعضای هیات مدیره به تصویب مجمع رسید.

گفتنی است؛ در ششمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول در فروردین ماه سال 95، سود تقسیمی برای هر سهم 6025 ریال اعلام شد که امسال با افزایش قابل توجهی مواجه شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.