کدخبر :308660 پرینت
16 مهر 1403 - 11:38

نماینده مجلس: تحمیل فشار به وزیر ارتباطات برای رفع فیلترینگ صحیح نیست؛ تصمیم گیر فیلترینگ شورای عالی فضای مجازی است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، معتقد است: اینکه برای رفع فیلترینگ به وزیر ارتباطات فشار وارد می کنند درست نیست؛ چراکه وزیر یک نفر است و لذا ایشان تصمیم گیر نیست و متولی شخص وزیر نیست، بلکه شورای عالی فضای مجازی تصمیم گیر است.

متن خبر

بهنام رضوانی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو خبرنگار سیتنا پیرامون وعده رئیس جمهور برای رفع فیلترینگ، گفت: با رفع فیلترینگ کاملا موافق هستم. متولی این امر شورای عالی فضای مجازی است و باید این شورا پیگیر این موضوع باشد که البته ریاست آن با رئیس جمهور است.

وی، ادامه داد: اینکه برای رفع فیلترینگ به وزیر ارتباطات فشار وارد می کنند درست نیست؛ چراکه وزیر یک نفر است و لذا ایشان تصمیم گیر نیست و متولی شخص وزیر نیست، بلکه شورای عالی فضای مجازی تصمیم گیر است.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با رفع فیلترینگ مردم دیگر هزینه اضافی برای خرید فیلترشکن نمی دهند، فیلترینگ برای مردم دردسرساز است و آنها را اذیت می کند؛ چراکه باید هزینه زیادی برای خرید فیلترشکن پرداخت کنند. چرا باید فیلترینگ راه بیندازیم تا مردم برای دسترسی راحت به اینترنت، با خرید فیلترشکن هزینه اضافی پرداخت کنند؟

انتهای پیام

گفت و گو از زهرا طاهری

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.