کدخبر :196638 پرینت
17 بهمن 1395 - 17:43

مبادله قرارداد MVNO رایتل با "توسعه ارتباطات فناوری نوین همراه"

مبادله قرارداد اپراتور مجازی رایتل با شرکت های کیش سل پارس، توسعه ارتباطات همراه شاتل، داده گستر عصرنوین، آریان همراه و توسعه ارتباطات فناوری نوین همراه انجام شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل رایتل در مراسم افتتاح پروژه های این اپراتور که به مناسبت دهه مبارک فجر، امروز 17 بهمن ماه با حضور وزرای "ارتباطات و فناوری اطلاعات" و "تعاون، کار و رفاه اجتماعی" و دبیر شورای عالی فضای مجازی و سایر مقامات مسوول برگزار شد، با اشاره به بحث اپراتورهای مجازی، اظهار کرد: این فرصت خوبی برای رایتل بود و مفتخریم بین 3 اپراتور دیگر توانستیم بیشترین قرارداد را در این زمینه منعقد کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر با پنج شرکت کیش سل پارس، توسعه ارتباطات همراه شاتل، داده گستر عصرنوین، آریان همراه و توسعه ارتباطات فناوری نوین همراه قرارداد بستیم.

صدری با اشاره به سهم رایتل در سال اول قرارداد با MVNOها گفت: سهم ما در سال اول 1403 ترابایت ترافیک دیتای ما از آنها خواهد بود و همچنین 159 میلیون پیامک و 286 میلیون دقیقه ترافیک خدمات صوتی خواهد بود.

گفتنی است؛ در این مراسم، مهندس محسن یوسف پور، مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات فناوری نوین همراه نیز همراه با چهار شرکت دیگر، قرارداد اپراتور مجازی این شرکت از اپراتور رایتل را دریافت کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.