کدخبر :187799 پرینت
16 خرداد 1395 - 18:37

تا 35 درصد شارژ بیشتر، هدیه‌ی رایتل به مشترکین اعتباری و دیتا

مشترکین سیم‌کارت‌های دیتا و اعتباری رایتل می‌توانند با استفاده از شارژ شورانگیز رایتل و با توجه به نحوه‌ی خرید شارژ، تا 35 درصد شارژ بیشتر دریافت کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، یکی از طرح‌های اپراتور سوم که مدت زمانی از اجرای آن می ‌گذرد طرح شارژ شورانگیز رایتل است که مشترکین رایتل در صورت خرید شارژ الکترونیکی، 35 درصد شارژ بیشتر نسبت به مبلغ اصلی شارژ دریافت خواهند کرد.

قابل ذکر است که مهلت استفاده از شارژ هدیه با توجه به مبلغ شارژ، تعیین می‌شود. به‌عنوان مثال، اگر شما شارژ 5000 تومانی رایتل را به روش شارژ شور‌انگیز خریداری نمایید، بیش از 1500 تومان شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد. بنابراین مبلغ شارژ شما بیش از 6100 تومان اعتبار ریالی (پس از کسر مبلغ مالیات بر ارزش افزوده) محاسبه خواهد شد.

در همین حالف مشترکین رایتل در صورت خرید شارژ فیزیکی، 25 درصد شارژ بیشتر نسبت به مبلغ اصلی شارژ دریافت خواهند کرد که مهلت استفاده از شارژ هدیه با توجه به مبلغ شارژ، تعیین می‌شود. به‌عنوان مثال، اگر شما شارژ 5000 تومانی رایتل را به روش شارژ شور انگیز خریداری نمایید، بیش از 1100 تومان شارژ بیشتر دریافت خواهید کرد. بنابراین مبلغ شارژ شما بیش از 5700 تومان اعتبار ریالی (پس از کسر مبلغ مالیات بر ارزش افزوده) محاسبه خواهد شد.

گفتنی است؛ با استفاده از مبلغ شارژ هدیه‌ی شورانگیز رایتل می‌توانید از خدمات تماس‌ صوتی و پیامک درون‌شبکه و همچنین اینترنت پرسرعت (خارج از بسته‌های مصرفی و مطابق تعرفه عادی) استفاده کنید؛ از این رو امکان خرید بسته یا طرح با استفاده از این مبلغ وجود ندارد.

لازم به ذکر است امکان خرید و استفاده از همه‌ی طرح ها، بسته ها و خدمات شرکت رایتل با مبلغ اصلی شارژ، وجود دارد.

نکته آخر اینکه، مهلت استفاده از هر مبلغ اصلی شارژ شور انگیز 30 روز است و پس از آن منقضی می گردد.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.