کدخبر :186010 پرینت
19 فروردین 1395 - 14:48

واتس‌آپ همه پیغام‌ها را دوسویه رمزگذاری می‌کند

سرویس دهنده واتس اپ، خدمات رمزگذاری "پشت به پشت" را برای یک میلیارد نفر کاربر خود و در انواع موبایل های شامل آیفون، آندروید، ویندوز، بلکبری و نوکیا فراهم می کند.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از روزنامه تلگراف، اکنون کاربرانی که آخرین نسخه واتس اپ را دارند، تمامی پیغام ها، عکس ها، ویدیوها، فایل ها و مکالمه های آنها در واتس اپ کاملا مخفی خواهد بود. این به معنی آن است که هیچکس، بجز فرستنده و گیرنده پیغام نمی تواند به مطالب آنها دسترسی داشته باشد، و حتی کارکنان واتس اپ نیز نمی توانند آن را مشاهده کنند.

این اقدام واتس اپ بعد از آن اجرا شد که شرکت اپل به مقامات دولتی آمریکا اجازه نداد موبایل آیفون تیراندازان شهر سن برنادینو در آمریکا باز کنند. تمامی موبایل های اپل نیز پشت به پشت رمزگذاری شده هستند، و حتی کارکنان شرکت اپل هم نمی توانند به محتویات پیامها دسترسی داشته باشند.

در آن زمان یان کوم، مدیر واتس اپ از این تصمیم شرکت اپل پشتیبانی کرد و گفت: "آزادی و اختیارات ما در خطر هستند."

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

تفاوت جامعه ما با غرب در این است که در انجا همه رسانه ها و دستگاه های اجرائی خصوصی و دولتی در جهت منافع خود همجهت حرکت میکنند در حالیکه در اینجا بعکس است و همه در حهت تخریب رغیب محلی حاضرند روز را هم شب جلوه دهند.
اخیزا بدنبال رسوائی های جاسویی غربیها این ابزار جاسوسی یعنی اپل و واتس آپ و نظائر ان اعتبار شان کاهش یافته و برای کسب اعتبار و بازسازی ان فعالیتهائی را آغاز کرده اند ولی در پشت پرده انها اتفاق چندان جدییدی نخواهد افتاد ..
این جنگ زرگری اهنه ادامه خواهد یافت و جاسوسی هم ادامه خواهد یافت فقط قدری پیچیده تر عمل خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.