کدخبر :305554 پرینت
16 مرداد 1403 - 15:08

درخواست مادورو از مردم ونزوئلا: واتس‌اپ را تحریم کنید

رئیس‌جمهور ونزوئلا در جریان تظاهراتی در مرکز شهر کاراکاس ضمن درخواست از مردم ونزوئلا برای تحریم واتس‌اپ، گفت: من دیگر از واتس‌اپ استفاده نمی‌کنم، چرا که از واتس‌اپ برای تهدید ونزوئلا استفاده می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا، با بیان اینکه رهبران نظامی و مقامات محلی که از انتخاب مجدد او دفاع می‌کنند از طریق واتس‌اپ تهدید دریافت کرده‌اند، خواستار تحریم این اپلیکیشن پیام‌رسان شد.

مادورو در جریان تظاهراتی در مرکز شهر کاراکاس ضمن درخواست از مردم ونزوئلا برای تحریم واتس‌اپ، گفت: «من دیگر از واتس‌اپ قطع استفاده نمی‌کنم، چرا که از واتس‌اپ برای تهدید ونزوئلا استفاده می‌شود».

وی افزود: «بنابراین واتس‌اپ را برای همیشه از گوشی خود حذف می‌کنم و کم کم مخاطبینم را به تلگرام و وی چت منتقل می‌کنم».

رئیس‌جمهوری ونزوئلا از شهروندانش خواست که «داوطلبانه، تدریجی و ریشه‌ای» اپلیکیشن متعلق به این شرکت آمریکایی متا را رها کنند».

او ادامه داد: «آنها از طریق واتس‌اپ ارتش ونزوئلا، پلیس و رهبران مردمی ونزوئلا را تهدید می‌کنند.

به محض پایان سخنرانی مادورو، وزارت اطلاع‌رسانی این کشور گروه واتس‌اپ برای خبرنگاران خارجی را از این اپلیکیشن به اپلیکیشن تلگرام منتقل کرد.

مادورو استفاده از شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی برای ترویج «تفرقه» و «نفرت» در میان مردم ونزوئلا را محکوم کرد، به‌ویژه که او از اینستاگرام و تیک تاک نام برد.

او گفت: «من اینستاگرام را متهم می‌کنم که مسئول ایجاد نفرت برای تفرقه در ونزوئلا، به دنبال کشتار و تجزیه ونزوئلا و آوردن فاشیسم به این کشور است».

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.