کدخبر :185765 پرینت
07 فروردین 1395 - 17:44

راه‌های افزایش اعتبار سیم‌کارت رایتل برای سفرهای خارجی

با سرویس رومینگ بین الملل رایتل امکان استفاده از تمامی خدمات پایه اعم از تماس صوتی، پیامک و دیتا برای تمامی مشترکین دائمی، اعتباری و دیتای رایتل در سفرهای خارجی فراهم شده است.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، در حال حاضر رومینگ رایتل با بیش از 48 کشور دنیا برقرار شده است و در طرح تخفیف نوروزی (تا 20 فروردین ماه 95) سرویس رومینگ بین الملل، استفاده از رومینگ در کشورهای آذربایجان، فرانسه، ایتالیا، ترکیه، سوئد، ارمنستان، هند، افغانستان و عراق با تعرفه های تخفیفی انجام خواهد شد و امکان برقراری ارتباط مقرون به صرفه تر برای مشترکین رایتل فراهم است.

سرویس رومینگ بین الملل به‌صورت پیش فرض برای کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری رایتل بدون هزینه فعال است.

مشترکین سیم کارت اعتباری رایتل، در صورت نیاز به شارژ می‌توانید به وب‌سایت رایتل مراجعه و اعتبار خود را افزایش دهند. مشترکین رایتل همچنین می‌توانند از طریق کدهای دستوری *724# ، *733# ، *720# ، *780# ، *797#، *789#، #*770 نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نمایند.

مشترکین سیم­ کارت دایمی رایتل هم به‌منظور جلوگیری از قطع یک­ طرفه و افزایش سقف اعتبار خود می‌توانند با ورود به سامانه مدیریت حساب، قسمت مدیریت اعتبار، سقف اعتبار خود را تا مبلغ 860 هزار تومان افزایش دهند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.