کدخبر :184130 پرینت
07 بهمن 1394 - 22:56

مدیرعامل رایتل، خبر داد:

ارائه‌ی محتوای جشنواره فیلم فجر بر بستر رایتل

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه، اظهار کرد: حدود 80 درصد مشترکان رایتل مشترکان دیتا هستند به همین دلیل همواره سعی کرده‌ایم در فضاهایی که محتوای غنی دارد حضور پیدا کنیم و جشنواره فیلم فجر از اینگونه بسترهاست.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس سید مجید صدری، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری رایتل و سازمان سینمایی برای حمایت این اپراتور از جشنواره فیلم فجر، از حضور رایتل برای دومین سال متوالی در جشنواره فیلم فجر ابراز رضایت کرد و گفت: رایتل سال گذشته با اجازه دو وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این حوزه ورود پیدا کرد و در سال جاری نیز تلاش داریم با برنامه و محتوای غنی تری در این بخش فعالیت کنیم.

مدیرعامل رایتل در ادامه به ارایه توضیحاتی در خصوص عملکرد رایتل از ابتدای فعالیت تاکنون پرداخت و عنوان کرد: رایتل عملا فعالیت جدی خود را در دولت تدبیر و امید آغاز کرد و شاهد رشد اساسی خود بود.

به گفته وی در شهریور سال 92 تنها 120 شهر کشور تحت پوشش خدمات رایتل بود که این رقم در حال حاضر به 452 شهر رسیده است و رایتل با کمک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه راه اندازی رومینگ توانسته است این مسیر را طی کرده و اکنون به مرحله ای رسیده که امکان استفاده از خدمات رایتل در تمامی کشور مهیا است.

مدیرعامل رایتل در بخش دیگری از صحبت های خود متذکر شد: در سال 92 تعداد سایت‌های اپراتور سوم 926 سایت بود که این تعداد اکنون به رقم 3 هزار و 550 سایت رسیده است و امیدواریم تا پایان سال 95 رایتل 7 هزار و 500 سایت داشته باشد.

وی عنوان کرد: حدود 80 درصد مشترکان رایتل مشترکان دیتا هستند به همین دلیل همواره سعی کرده‌ایم در فضاهایی که محتوای غنی دارد حضور پیدا کنیم و جشنواره فیلم فجر از اینگونه بسترهاست.

صدری در پایان اظهار امیدواری کرد: محتوای خوبی بر بستر رایتل که یک بستر کاملا داخلی است در اختیار مردم قرار گیرد تا مشترکان با پرداخت حداقل هزینه از محتوایی مناسب بهره مند شوند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.