کدخبر :183849 پرینت
28 دی 1394 - 14:52

انتشار فراخوان نظرخواهی تخصصی درباره نظام تنظیم قیمت خدمات حوزه ICT

معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه رگولاتوری از انتشار فراخوان "نظرسنجی تخصصی در رابطه با نظام تنظیم قیمت خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور" در پورتال این سازمان خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، صادق عباسی شاهکوه با اشاره به انجام پروژه "تدوین مدل عملیاتی برای تعیین تعرفه خدمات بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات" گفت: این پروژه با هدف تعیین استراتژی و خط مشی تنظیم تعرفه خدمات بخش ICT، تدوین تمامی دستورالعمل‌ها، آئین‌نامه‌ها، مصوبات، فرایندها و روال‌های مرتبط با تنظیم تعرفه و دستیابی به مدلی برای تعیین تعرفه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات براساس تجارب داخلی و بین‌المللی با توجه به وضعیت رقابت در بازارهای خدمات انجام می‌شود.

وی افزود: هدف از تنظیم تعرفه،صیانت از حقوق مصرف‌کننده و ارائه‌کنندگان خدمات، بهبود رقابت و رشد اقتصاد ملی است و فراخوان نظرسنجی تخصصی درباره نظام تنظیم قیمت خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل پرسشهائی در حوزه وضعیت کنونی تنظیم قیمت، موانع شکل‌گیری رقابت سالم، مهمترین عوامل موثر بر تعیین قیمت خدمات، ارزیابی سیاستهای صیانت از حقوق مصرف‌کننده و .... می‌باشد.

معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه رگولاتوری عنوان کرد: صاحبنظران و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌توانند با مطالعه محتوای سند ارائه شده درباره نظام تنظیم قیمت خدمات در این حوزه، پاسخ پرسشها و نظرات خود را تا ۲۱ بهمن ماه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ارسال کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.