کدخبر :183694 پرینت
21 دی 1394 - 17:34

سامانه گزارش های مردمی رگولاتوری راه‌اندازی شد

سامانه گزارشهای مردمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با هدف دریافت نظرات مردم و بهبود ارائه خدمات بر روی پورتال این سازمان راه‌اندازی شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، حسن مهدوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد (بازرسی) رگولاتوری گفت: تا پیش از راه‌اندازی این سامانه، فرایند دریافت گزارشهای مردمی به شیوه‌های دیگری از جمله صندوقهای منصوبه در ساختمان و دبیرخانه سازمان انجام می‌شود که با راه‌اندازی این سامانه و در راستای تحقق دولت الکترونیک، فرایند دریافت گزارشهای مردمی، مکانیزه شده است.

وی با اشاره به ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری عنوان کرد: استفاده از هرگونه امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه در مقابل انجام وظایف اداری و مرتبط با شغل از سوی کارمندان دستگاههای اجرائی در تمام سطوح تخلف محسوب می‌شود که در همین راستا دفتر بازرسی رگولاتوری به صورت مستقیم با انجام بازرسیهای مستمر داخلی توسط بازرسان معتمد و متخصص بر اجرای این ماده قانونی نظارت می‌کند.

مهدوی افزود: علاوه بر نظارت‌های مستقیم، در حال حاضر در سامانه گزارشهای مردمی امکان دریافت و پیگیری گزارشهای مردمی از تخلفات اداری فراهم شده است.

سامانه دریافت گزارشهای مردمی در پورتال رگولاتوری، بخش معرفی سازمان، دفاتر ستادی، دفتر مدیریت عملکرد بارگذاری شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.