کدخبر :181592 پرینت
25 مهر 1394 - 19:54

استاندار خراسان رضوی:

افزایش تعرفه‌های مخابراتی بایستی هر سال با شیب ملایم صورت می‌گرفت/ شرکت مخابرات ایران به تنهایی نمی‌تواند همه هزینه های توسعه مخابرات را بپردازد

استاندار خراسان رضوی، گفت: برای انتخاب شهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام تا سال 2017، ضروری است تمامی بخش هاو حوزه ها در این استان توسعه یابد و این کار نیازمند همکاری همه بخش هاست.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس رشیدیان در دیدار با مهندس دهناد، سرپرست شرکت مخابرات ایران و مدیران ارشد این شرکت، با بیان این مطلب بر لزوم تامین زیر ساخت های حوزه ارتباطات تاکید کرد و افزود: طی سال های اخیر در همه بخش های ارتباطی کشور کوشش های زیادی صورت گرفت، لیکن توسعه در بخش ارتباطات به دلیل ماهیت زیرساختی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در این رابطه افزود: شرکت مخابرات باید برنامه ریزی دقیق و متناسب با نیاز آن زمان را انجام دهد تا به توسعه مورد نظر دست یابد.

مهندس رشیدیان با تاکید بر این که توسعه مخابرات نیازمند سرمایه و اعتبار کافی است، گفت: افزایش و تغییر تعرفه ها بایستی هر سال با شیب ملایم صورت می گرفت تا هم مخابرات با کمبود سرمایه رو به رو نشود و هم برای جامعه و مردم امری عادی باشد.

استاندار خراسان رضوی افزود: شرکت مخابرات ایران به تنهایی نمی تواند همه هزینه های توسعه مخابرات را بپردازد بلکه لازم است مسوولان حوزه ICT در کشور کمک کنند تا این بخش به جایگاه مطلوب خود برسد.

وی اظهار داشت: کلانشهر مشهد مقدس و استان خراسان رضوی به دلیل وجود بارگاه منور رضوی و تقسیم کار ملی، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

علی رضا رشیدیان در این دیدار از خدمات علی ملک جعفریان تقدیر و برای علی سالاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان آرزوی توفیق کرد.

همچنین در این دیدار، سرپرست شرکت مخابرات ایران نیز در گزارشی توسعه این شرکت پس از خصوصی سازی را تشریح و گفت: به دلیل اجرای طرح همکدی و عدم تغییر در تعرفه ها ی مخابراتی 8 تا 25 درصد  درآمد شرکت مخابرات نسبت به سال 1382 کاهش یافته است و اگر در این خصوص فکری نشود نمی توان مخابرات را توسعه داد.

مهندس دهناد با اشاره به نگاه ویژه شرکت مخابرات ایران به این استان، اظهار داشت: شرکت مخابرات بنا دارد با سرمایه گذاری مناسب در استان خراسان رضوی به همه نیازهای مردم و زائران استان پاسخ دهد.

وی با اشاره به زیان ده بودن مخابرات استان خراسان رضوی، افزود:  با این وجود ما توسعه را در این استان متوقف نمی کنیم و سهم مخابرات در خدمت‌رسانی بسیار ویژه است و باید تلاش کرد که در حوزه ارتباطات برای زائران و مجاروان بارگاه منور رضوی بیشترین خدمت را داشته باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.