کدخبر :179133 پرینت
07 مرداد 1394 - 15:39

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خبر داد:

شرکت 300 هزار نفر در دوره‌های آموزشی رای‌آموز رایتل

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت 300 هزار نفر در دوره‌های آموزشی رای‌آموز رایتل و صدور گواهینامه تحصیلی برای 65 هزار نفر خبر داد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر "ابوالحسن فیروزآبادی" در مراسم امضاء تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و شرکت خدمات ارتباطی رایتل، اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به عنوان یک سازمان آموزشی با گرایش مهارت در کشور نقش مهمی در نظام آموزشی، فنی و حرفه‌ای و اقتصادی دارد و با تحولاتی که امروز در دنیا به وجود آمده استفاده از نظام آموزشی از راه دور در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امسال بیش از 78 میلیون پیامک آموزشی از طریق سازمان فنی و حرفه‌ای به کسانی که با سازمان در ارتباط‌اند ارسال شده است و این امر نشان از فراهم بودن ظرفیت سازمان برای در اختیار گرفتن فضای آموزش فضای مجازی است.

فیروزآبادی ابراز امیدواری کرد: با توجه به وجود 13 هزار و 500 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در کشور از طریق امضای این تفاهم‌نامه همکاری صد‌ها هزار نفر موفق به دریافت گواهینامه آموزشی شوند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در حال حاضر رایتل تنها اپراتور نسل سه است که 330 شهر را تحت پوشش دارد و امیدواریم در جهت بهره‌گیری از امکانات اپراتور نسل سوم این تفاهم‌نامه را به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به وجود 13 هزار و 500 آموزشگاه بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: آموزشگاه‌های خصوصی می‌توانند از پلت‌فرمی که در شرکت رایتل فراهم شده برای ارائه‌ی خدمات آموزشی استفاده کنند و به‌طور فعال در این حوزه کار آموزش را دنبال کنند.

فیروزآبادی گفت: با استفاده از این پلت‌فرم که رای‌آموز رایتل نام دارد 300 هزار نفر به‌طور فعال در دوره‌های آموزشی شرکت و 65 هزار نفر گواهینامه تحصیلی دریافت کردند که نشان از استقبال و ‌آمادگی مردم برای استفاده تکنولوژی است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.