کدخبر :172872 پرینت
23 بهمن 1393 - 12:10

اعطای سیمرغ بهترین فیلم جشنواره با حضور وزرای کار و ارشاد و مدیرعامل رایتل

با ۳۴۹ نوبت رای گیری و شمارش ۷۱۳۵۶ برگ رای، فیلم سینمایی رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی با میانگین امتیاز ۳/۱۷ به سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سی و سومین جشنواره فیلم فجر دست یافت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ستاد برگزاری آرای تماشاگران رتبه های دوم تا پنجم برگزیده تماشاگران را به شرح زیر اعلام کرد:
عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی با میانگین امتیاز ۳/۱۰ ، فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی با میانگین امتیاز ۲/۹۸ ، فرار از قلعه رودخان به کارگردانی غلامرضا رمضانی با میانگین امتیاز ۲/۸۷ و فیلم خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه حسینی با میانگین امتیاز ۲/۶۵ .
شایان ذکر است مجموعه عملیات رای گیری و شمارش آرا در ۱۹ سالن سینما و با استقرار ۵۵ راهنما و مسئول صندوق طی ۱۰ روز به فرجام رسیده است . پایان بخش مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر، اعلام سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم و همچنین بهترین فیلم از نگاه ملی بود.
در این بخش، علی ربیعی وزیر کار، علی جنتی وزیر ارشاد، علیرضا رضاداد و مهندس صدری مدیرعامل شرکت رایتل روی سن آمدند و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به «رخ دیوانه» به تهیه کنندگی بیتا منصوری و کارگردانی ابوالحسن داودی رسید.

بر اساس اعلام علیرضا رضاداد، پنج فیلم رخ دیوانه (۳.۱۷)، عصر یخبندان (۳.۱۰)، کوچه بی نام (۲.۹۸)، فرار از قلعه رودخان ( ۲.۸۷) و خانه دختر (۲.۶۵) به ترتیب بالاترین رای را در میان آرای مردمی سی و سومین جشنواره فجر به خود اختصاص دادند.
در این بخش، بیتا منصوری تهیه کننده فیلم سینمایی «رخ دیوانه» پس از دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره بیان کرد: این جایزه برایم باارزش است چراکه بر اساس نظر و آرای مخاطبان داده می شود و بدون مخاطب سینما معنا ندارد.
وی افزود: همچنین برای گرفتن این جایزه خرسندم چرا که باعث و بانی این جایزه خانه سینما، یعنی خانه همه ماست.
همچنین اعلام شد در بخش بهترین فیلم از نگاه ملی، برگزیده‌ای انتخاب نشده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.