کدخبر :171518 پرینت
17 آذر 1393 - 19:38

طرح های رایتل در الکامپ 2014؛

ارسال رایگان، هدیه‎ی خرید غیرحضوری سیم‎کارت های رایتل

تمامی علاقه مندان به خرید سیم کارت های رایتل می توانند به آسانی و در کوتاهترین زمان ممکن از طریق مراجعه به وب‌سایت رایتل، نسبت به خرید غیر حضوری و دریافت رایگان سیم کارت اقدام کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: تمامی علاقه مندان به خرید سیم کارت های رایتل می توانند به آسانی و در کوتاهترین زمان ممکن ازطریق مراجعه به وب‌سایت رایتل، نسبت به خرید غیر حضوری و دریافت رایگان سیم کارت اقدام کنند.

گفتنی است برای خرید غیر حضوری لازم است علاقه مندان به وب سایت رایتل به آدرس www.rightel.ir مراجعه و با  ورود به سامانه ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت نسبت به انتخاب نوع طرح و پس از آن وارد نمودن استان، شهر، کد ملی و در نهایت انتخاب محصول اقدام نمایند.

در این مرحله می توان به ‌سادگی و با انتخاب سه ویژگی، محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرد.

علاقه مندان به خرید غیر حضوری در مرحله اول، یکی از انواع سیم کارت های دایمی، دیتا و یا اعتباری را جهت خرید انتخاب نموده و سپس در مرحله دوم و در بخش انتخاب سرعت، یکی از سرعت‎های 128 کیلوبیت بر ثانیه و 1024 کیلوبیت بر ثانیه را انتخاب می نمایند.

شایان ذکر است در صورت انتخاب سیم کارت دیتا مرحله سومی نیز وجود دارد که طی آن چنانچه تمایل به استفاده از دانگل یا رای فای رایتل را داشته باشند، می‌توانند مودم نسل سوم دلخواه خود را نیز انتخاب نمایند.

در این روش وجه مربوط به خرید سیم کارت به صورت اینترنتی پرداخت می شود و علاقه  مندان می توانند با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب و با انتخاب یکی از گزینه های پرداخت آنلاین، به‌صورت اینترنتی پرداخت خود را انجام دهند.

گفتنی است پس از طی روند فوق، محصول درخواستی به آدرس مندرج در فرم ورود اطلاعات ارسال خواهد شد.

همچنین جهت اطلاع از وضعیت مرسوله پستی، می توان با مراجعه به وب‌سایت رایتل قسمت رهگیری سیم‌کارت‌ها، کد رهگیری پستی مرسوله خود را دریافت نمود و با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات پستی شرکت پست، از آخرین وضعیت ارسال آن مطلع شد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.