کدخبر :17107 پرینت
16 مهر 1393 - 11:13

حضور بازیگران در نشست شبکه اجتماعی "ستاره‌ها"ی همراه اول (+تصاویر)

متن خبر

هنرمندان در شبکه اجتماعی "ستاره‌ها"ی همراه اول گفتند: فیلتر نبودن شبکه اجتماعی ستاره‌ها، امتیاز ویژه این شبکه اجتماعی است.

 

شقایق دهقان با حضور در سالن همراه اول، با اشاره به مزیت‌های عضویت در شبکه اجتماعی ستاره‌ها به خبرنگار سیتنا، گفت: مهمترین ویژگی این شبکه اجتماعی را می‌توان ارتباط هواداران با هنرمندان دانست. در این شبکه‌ اجتماعی داخلی، هواداران به راحتی می‌توانند با هنرمندان ارتباط برقرار کنند و از روند کارها، سریال‌ها و سایر فعالیت‌هایی که توسط خود هنرمند در صفحه آنان درج می‌شود، آگاه شوند.

 

سید جواد هاشمی نیز درباره عضویت در این شبکه‌ اجتماعی، گفت: شبکه‌های اجتماعی پیوند مناسب و درستی بدون حاشیه، از حضور هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنند.

 

 

این هنرمند آرام و دوست‌داشتنی سینمای دفاع مقدس،در ادامه افزود: من عضو این شبکه اجتماعی نیستم اما تصور می‌کنم اگر عضویت رسمی و مورد تایید صورت گیرد، حوادث و حواشی کمتر برای هنرمندان کشور پیش خواهد آمد.

 

کامران تفتی همچنین با اشاره به شایعات رخ داده در زندگی هنرمندان از سوی شبکه‌های اجتماعی مختلف، گفت: متاسفانه در برخی شبکه‌های اجتماعی، شایعاتی مبتنی بر زندگی خصوصی و حرفه‌ای هنرمندان ایجاد می‌شود، لذا توسط یک شبکه اجتماعی که بتوان به صورت قانونی و رسمی با نظارت خود هنرمند یا فرد مورد اطمینان ارتباط برقرار کرد، طبیعتاً حوادث و مسائل جنبی، کمتر رخ خواهد داد.

 

 

سام درخشانی که یکی از بازیگران جوان و خوشنام سینمای ایران است، با بیان اینکه شبکه اجتکاعی ویژه هنرمندان، چندان عنوان مناسبی نیست، گفت: اگر یک شبکه اجتماعی، تنها ویژه هنرمندان باشد، دیگر شبکه اجتماعی نیست. باید به مرور مشخص شود که این شبکه اجتماعی برای چه گروهی است و به کدام سوق حرکت خواهد کرد.

 

 

درخشانی در ادامه افزود: الان بزرگترین حسن این شبکه اجتماعی که توسط همراه اول راه اندازی شده، این است که خیالمان راحت است که در آینده فیلتر نمی‌شود.

 

 

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.