کدخبر :17063 پرینت
14 مهر 1393 - 14:58

واعظی در پاسخ به سیتنا: از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه‎ی ICT حمایت می‎کنیم/ در خصوص ادغام پژوهشگاه ICT با مرکز ملی فضای مجازی مطلبی نشنیده‎ام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: بخش خصوصی، اپلیکیشن نویسان و شرکت‌های دانش بنیان حوزه‎ی ICT که نیازهای ما را تولید کنند، می‎توانند از حمایت‌های ما برخوردار شوند.

متن خبر

دکتر "محمود واعظی" در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در حاشیه‎ی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام درباره‎ی حمایت این وزارت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‎ی ICT، گفت: امسال یک  ردیف به  مجلس ارائه دادیم و بر مبنای آن، بودجه‌ای را نیز دریافت کردیم که به موجب آن، کلیه‎ی طرح‌هایی که در راستای وظایف ماست، حمایت شوند.

وزیر ارتباطات با اعلام این خبر که بودجه‎ی اختصاص یافته تنها به حوزه‎ی  وزارت‌ ارتباطات مربوط نمی‌شود، خاطرنشان کرد: به موجب این ردیف بودجه، کلیه‎ی طرح های بخش خصوصی که در راستای وظایف ما در حوزه‎ی ICT باشد، همچنین کلیه‎ی اپلیکیشن نویسان و شرکت‌های دانش بنیان که نیازهای ما را تولید کنند، از حمایت‌های ما برخوردار خواهند شد.

واعظی همچنین تاکید کرد: کمیته‎ی پنج نفره‎ی ما در وزارت‌خانه، نیازهای این افراد  و شرکت‌ها را بررسی کرده و بر حسب نیازشان، حمایت‌های مالی، مقرراتی، سیاست گذاری و هر کمکی دیگر که برای رشد و توسعه‎ی کشور نیاز باشد، انجام خواهد داد.

وی با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: مرجع رسیدگی به این طرح‌ها در وزارت  ارتباطات، معاونت فناوری است و شرکت‌های دانش‌بنیان با  مراجعه به این بخش می‌توانند از حمایت‌های لازم استفاده کنند.

واعظی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا، در خصوص شایعاتی مبنی بر ادغام پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با مرکز ملی فضای مجازی، گفت: بنده در این خصوص مطلبی نشنیده‎ام.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.