کدخبر :1505 پرینت
21 بهمن 1390 - 13:16

اردشیر زاهدی فاش کرد: شبکه‌ی تلویزیونی پارس تی وی متعلق به دختر محمد رضا پهلوی است

متن خبر

محمد رضا پهلوی در فاصله طلاق دادن ملکه ثریا و ازدواج با ملکه فرح با یک خانم تهرانی زندگی می‌کرد و بدون ازدواج رسمی از ایشان صاحب یک دختر به نام «فومیکا» شد که وی هم‌اکنون  مدیر شبکه تلویزیونی فارسی زبان پارس – تی – وی است.

 

به گزارش سیتنا، "اردشیر زاهدی" که چند سالی داماد محمد رضا پهلوی بود و حتی پس از متارکه با دختر او دوست صمیمی وی باقی ماند، در خاطراتش از زندگی خصوصی محمد رضا پهلوی گفته است.

او در یکی از خاطراتش نوشته است:

"داستان جالبی که هیچ‌کس نمی‌داند این است که اعلیحضرت در فاصله طلاق دادن ملکه ثریا و ازدواج با ملکه فرح با یک خانم تهرانی زندگی می‌کرد و بدون ازدواج رسمی از ایشان صاحب یک دختر به نام «فومیکا» شد. این دختر خانم که اکنون در لس‌آنجلس زندگی می‌کند پس از تولد به مادرش سپرده شد و اعلیحضرت حاضر به اعطای لقب شاهزادگی به او نشدند زیرا ازدواج ایشان رسمی نبود و اعلام آن سبب مشکلاتی می‌شد. به همین خاطر اعلیحضرت امکانات مالی گسترده‌ای به آن زن بخشید و حقوق و مقرری ویژه‌ای نیز برای او و دخترش تعیین کردند تا به خارج از کشور برود و دور از ایران و دربار زندگی کند.

همین شبکه تلویزیونی فارسی زبان معروف به پارس – تی – وی متعلق به دختر شاه یعنی خانم فومیکا پهلوی است.

این دختر که یک سال از رضابزرگتر است و سال ۱۳۳۸ در تهران متولد شده است بسیار دختر مهربان و باعاطفه است و موقعی که شاه و همراهانش در مراکش بودند به اتفاق مادرش به قصر جنان‌الکبیر آمد و خود را به پاهای پدرش انداخت و او را غرق بوسه کرد. شاه در آن حالت بحرانی از دیدن این دختر که شباهت فوق‌العاده‌ای به پدرش دارد بسیار خوشحال شد و بعدها شنیدم که نیم درصد از دارایی‌های خود را به او بخشیده است."

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

....
برو...برو جانم.
.....
من ایمیلم رو هم گذاشتم. چون مثل شما .... نمیترسم.
بای.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.