کدخبر :15003 پرینت
15 خرداد 1393 - 19:59

چگونه همه پیام‌های خصوصی خود در فیس‌بوک را ببینیم؟

متن خبر

سیتنا - می‌دانستید که فیس‌بوک پیام و مسیج‌های افراد ناشناس برای شما را در جایی غیر از باکس عادی پیام‌ها نگه‌داری می‌کند و باید دنبال آن بگردید.

 

وقتی یکی از دوستان شما در فیس‌بوک، پیامی خصوصی برای شما می‌فرستد، کنار باکس پیام‌های شما، یک شماره بالا می‌آید که رسیدن پیام تازه را به شما خبر می‌دهد. البته بسته به نوع تنظیماتی که در فیس‌بوک خود اعمال کرده‌اید ممکن است یک ایمیل هم دریافت کنید.

 

اما پرسش این است که وقتی کسی که شما را نمی‌شناسد و هیچ دوست مشترکی هم با شما ندارد و در نتیجه فیس‌بوک او را با شما غریبه محسوب می‌کند، پیامی برای شما می‌فرستد، این پیام به کجا می‌رود؟ به نظر موضوع جالب می‌آید.

 

شما هیچ هشدار یا خبری هم بابت رسیدن این دسته از پیام‌ها دریافت نمی‌کنید. این گونه پیام‌ها به باکس دیگری کنار باکس اصلی پیام‌های شما می‌رود که «دیگری» (Other) نامیده می‌شود. این باکس دیگری معمولا چندان به چشم نمی‌آید و درنگاه اول به نظر می‌رسد تنها راه خبردار شدن از محتویاتش سر زدن روزانه به آن است.

 

البته در اپلیکیشن موبایلی فیس‌بوک در هر حال این باکس دیده نمی‌شود و برای دسترسی به آن باید از نسخه وب فیس‌بوک استفاده کنید.

 

در نسخه وب فیس‌بوک همانطور که گفته شد در نوار سمت چپ صفحه و زیر عکس کوچک شما، آیکونی به نام پیام‌ها (Messages) وجد دارد. این آیکون را کلیک کنید. با باز شدن صفحه شما باکس پیام‌هایتان را خواهید دید و البته یک کلمه Other کوچک که پیام‌های احتمالی کسانی که غریبه هستند در آن ذخیره شده است. البته جلوی کلمه Other در یک پرانتز عددی را می‌بینید که تعداد پیام‌های نخوانده موجود در این باکس را به شما نشان می‌دهد.

 

در باکس دیگری می‌توان پیام‌های افراد غریبه را خواند و در صورت تمایل با دادن پاسخ به آن‌ها، ادامه پیام‌های ایشان را در باکس اصلی پیام‌ها دید. البته می‌توان در همین صفحه بدون پاسخ دادن هم روی گزینه انتقال به باکس اصلی کلیک کرد تا در صورت دریافت پیام جدید از این فرستنده، پیام او به باکس اصلی شما بیایید.

منبع: سی‌نت

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.