کدخبر :14595 پرینت
23 اردیبهشت 1393 - 17:34

راه اندازی نخستین آموزشگاه مجازی استان یزد

متن خبر

دپارتمان آموزش شرکت فرزانگان کویر (بیاموز) در راستای افزایش سطح علمی دانشجویان و علاقه مندان به علوم کامپیوتر، اقدام به برگزاری دوره های تخصصی به صورت مجازی نموده است.

 

به گزارش سیتنا، "عباس روشن" مدیرعامل این شرکت در خصوص نوع و مدت این دوره ها بیان نمود: که دوره های مذکور با همکاری پارک علم و فناوری یزد در خصوص مسائل کاربردی و حرفه ای بخش IT و به صورت کوتاه مدت اجرا می گردد.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی دپارتمان آموزش مجازی شرکت که با عنوان بیاموز مطرح شده، آموزش کوتاه و متمرکز یصورت آنلاین می باشد.

 

وی در ادامه افزود: سرفصل دروس بر اساس کاربردی بودن مطالب و بر طبق استاندارد آموزشی موسسات بین المللی که در این حوزه  فعال هستند توسط اساتید متخصص و مجرب در هر زمینه تعیین شده است.

 

روشن به مجازی بودن دوره ها اشاره نمود و عدم نیاز به حضور در کلاس به صورت فیزیکی و همچنین امکان برگزاری دوره ها توسط اساتیدی که فرصت کافی جهت مسافرت به یک منطقه خاص جهت تدریس را ندارند و صرفه جویی که در زمان و هزینه های مربوطه انجام می گیرد را از محاسن این سیستم برشمرد.

 

مدیرعامل شرکت فرزانگان کویر در مورد امکانات لازم جهت شرکت در دوره ها نیز داشتن سرویس اینترنت ADSL با سرعت معمولی و میکروفون و وب کم با مشخصات رایج در بازار را کافی دانست و اعلام نمود سعی شده است تا امکان یادگیری با این سیستم برای هر فرد با ساده ترین نوع سخت افزار مقدور گردد.

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سرفصل دروس و زمان برگزاری آنها می توانند به وب سایت دپارتمان آموزش این شرکت به آدرس www.biamoz.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.