کدخبر :13311 پرینت
18 اسفند 1392 - 07:53

ای ام تی به عنوان تنها مرکز مجاز آموزش کسپرسکی در خاورمیانه انتخاب شد

متن خبر

لابراتوار کسپرسکی شرکت ای ام تی را به عنوان تنها مرکز مجاز آموزش کسپرسکی در ایران و خاورمیانه در وب سایت رسمی خود معرفی کرد.

به گزارش سیتنا، شرکت EMT هم اکنون به عنوان همکار رسمی شرکت کسپرسکی در برگزاری دوره های تخصصی و اعطای مدارک رسمی معرفی شده و تقویم و زمان برگزاری دوره‌های آموزشی نیز در سایت شرکت درج شده است.

 

شهرام آذرور، مدیر فروش منطقه آسیای غربی شرکت با اعلام این خبر گفت: همکاری های ای ام تی و کسپرسکی بیش از گذشته توسعه یافته و این شرکت ضمن ارائه راهکارهای جامع امنیتی کسپرسکی در ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس، تنها ارائه کننده خدمات آموزشی و آزمون های کسپرسکی در ایران و خاورمیانه نیز هست.

 

وی همچنین افزود: همانند قبل، ارائه این دوره ها نیز از طریق همکاران تجاری خواهدبود و کلیه نمایندگان ما امکان معرفی و عرضه این دوره ها را به مشتریان خود خواهند داشت و این یکی دیگر از وجوه تمایز همکاری با گروه شرکت های ای ام تی می باشد.

 

آذرور ضمن تاکید بر اصالت مدارک ارائه شده از سوی لابراتوار کسپرسکی گفت: مرکز آموزش این شرکت با نام "آکادمی ای ام تی"  با همکاری کسپرسکی و براساس تقویم موجود در سایت رسمی، دوره ها را برگزارنموده و مدارک رسمی کسپرسکی را به پذیرفته شدگان اعطا می نماید.

 

این گزارش  همچنین حاکی است دوره های متعددی هم اکنون در برنامه آموزش "آکادمی ای ام تی"  درنظر گرفته شده که فهرست کامل آن ها در نشانی http://support.kaspersky.com/learning/programs قابل مشاهده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.