کدخبر :10666 پرینت
20 آبان 1392 - 20:19

معرفی 22 بازی رایگان مرورگر وب

متن خبر

برترین ها نوشت: در این مطلب 22 بازی رایگان مرورگر وب را برایتان معرفی کرده ایم تا در مواقع بیکاری بازی کنید و لذت ببرید. البته پیشاپیش از اینکه شما را از کار و زندگی می اندازیم، عذرخواهی می کنیم! 
 

تقریبا بیشتر این بازی ها کاملا و اقعا رایگان هستند اما برخی از آنها در بعضی مراحل بنرهای تبلیغاتی در خود دارند؛ بعضی ها از آنها نشانی ایمیل کاربر را طلب می کنند تا خبرهای جدید در مورد این بازی را برای آنها ارسال کنند؛ بعضی از آنها رایگان هستند اما برای داشتن ابزار جانبی همچون اسلحه، اتومبیل یا ... باید پول پرداخت کنید.

بیشتر این بازی ها از HTML 5 یا جاوا برای اجرای بازی استفاده می کنند. برخی دیگر نیز برای شروع بازی شماره کارت اعتباری شما را طلب می کنند.
این حرف ها را گفتیم تا پیش از بازی بدانید همه آنها صددرصد نیز رایگان نیستند.  

Pandemic 2
 

در این بازی، کاربر نقش منفی دارد به طوری که باید همه نسل بشر را ریشه کن کند. در Pandemic 2، ویروس می سازید و آن را در جهان منتشر می کنید.

نشانی اینترنتی: www.kongregate.com/games/DarkRealmStudios/pandemic-2
 


Doom
 

این بازی همان طور که از نامش پیدا است به سرنوشت شوم و فنا اشاره دارد. در بازی انواع دیو و غول وجود دارند که باید آنها را از بین ببرید. در ضمن، بسیار به جزئیات بازی توجه دارد. در این بازی می  توانید شخصیت پلید یا مثبت انتخاب کنید اما در هر صورت توان پریدن ندارید.

نشانی اینترنتی: www.kongregate.com/games/mike_id/doom-1
 


HRMageddon
 

بدی این بازی های آنلاین این است که کارمندان در اداره آنها را انجام می دهند. پس خوب است دست‌کم یک بازی اداری انجام بدهید. این بازی چندان واقع‌گرایانه نیست. 

نشانی اینترنتی: games.adultswim.com/hrmageddon-puzzle-online-game.html
 


Tofu Hunter
 

این بازی تفنگی آنلاین بسیار جالب است. در این بازی باید حیوانات را شکار کنید. گیم‌پلی این بازی تفنگی است و می توانید میان اسنیپر ریفل یا شات‌گان یکی را انتخاب کنید.

نشانی اینترنتی : http://games.adultswim.com/tofu-hunter-action-online-game.html
 


Wormfood
 

در این بازی باید خاک را بشکافید و از سطح زمین بیرون بیایید. این بازی بر اساس وقت است و پیش از تمام شدن زمان باید این مراحل را طی کنید. در این بازی، می توانید کرم بودن را با همه وجود احساس کنید. 

نشانی اینترنتی:  www.nitrome.com/games/wormfood/#.UnX1__vlYqV
 


Super House Of Dead Ninjas
 

این بازی که تم مشابه نینجا دارد، 5 ثانیه طول می کشد تا ارباب و پادشاه شوید و 6 ثانیه هم طول می کشد تا عاشق شوید. این بازی در زیرزمین های تاریک انجام می شود و برای مبارزه یادفاع می توانید ستاره، چاقو یا بمب پرتاب کنید. مراقب تله ها باشید. این بازی به ثبت نام یا ارایه ایمیل نیازی ندارد و می توانید راحت آن را بازی کنید. 

نشانی اینترنتی: games.adultswim.com/super-house-of-dead-ninjas-action-online-game.html
 


Skid Racer
 

این یکی از بهترین بازی های مسابقه ای است. این بازی همچون دیگر بازی های ماشین مسابقه ای نیست که ماشین هزار و یک امکانات جانبی و تخیلی داشته باشد، بلکه برعکس بسیار واقعی به نظر می رسد.

نشانی اینترنتی: skid.gamagio.com/play
 


10 Bullets
 

بازی های تفنگی بسیاری در دنیای بازی ها وجود دارد، اما 10 Bullets بسیار خاص است و تجهیزات نظامی نادر دارد. همان که از نام بازی مشخص است، شما فقط 10 گلوله برای گذراندن هر مرحله در اختیار دارید. با دقت و مهارت می توانید حتی با یک گلوله نیز دشمنان را از پای درآورید. در این بازی نیازی نیست مدام روی صفحه کلید، کلیدها را فشار دهید تا صدای تق و تق آنها اعصاب اطرافیان را خرد کند. بلکه باید هوشمندان و با فکر تعداد محدودی کلیک داشته باشید. 

نشانی اینترنتی: www.kongregate.com/games/sushistory/10-bullets
 


Brick Force
 

این بازی گرافیک بسیار ساده دارد. اما بسیار سرگرم کننده و جالب است. رابط کاربری بازی کاملا قابل درک است و هیچ نوع پیچیدگی در آن مشاهده نمی شود. آیکونی که M’ نام دارد دسترسی به منو را برای کاربر مهیا می کند.

نشانی اینترنتی: www.kongregate.com/games/infernum/brick-force
 


Angry Birds
 

این بازی را باید در مرورگر کروم انجام دهید. تقریبا همه بازی پرندگان خشمگین را بلد هستند و می دانند چگونه خوک ها را از بین ببرند تا بتوانند هر سه ستاره هر مرحله را دریافت کنند.

نشانی اینترنتی: chrome.angrybirds.com
 


Quake Live
 

برای این بازی باید ثبت نام کنید. پلاگین نصب کنید و از مرورگر کروم هم استفاده نکنید. اگر کاربر سیستم‌عامل مک  هستید باید پلاگین را در جای درست نصب کنید. این بازی به طور کامل رایگان است. همه شخصیت ها و زمین های بازی شیک و زیبا طراحی شده اند و گیم‌پلی پرسرعتی دارد.

نشانی اینترنتی: www.quakelive.com/#!home
 


Full Screen Mario
 

با نشانی اینترنتی زیر می توانید به طور تمام صفحه، بازی قارچ خود را انجام دهید و از آن لذت ببرید. این بازی را همه دهه شصتی ها دوست دارند زیرا کودکی آنها با این بازی ها سپری شده است.

نشانی اینترنتی: www.fullscreenmario.com/index.html

 
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.