کد مطلب: 

289402

تقی پور، نماینده مجلس: توافق با سایر کشورها در حوزه ارتباطات ضرورت دارد

رییس فراکسیون هوش مصنوعی با بیان اینکه همکاری با روسیه اولین همکاری در زمینه امنیت اطلاعات نیست، گفت: همکاری در حوزه ارتباطات و شبکه باید با سایر کشورهای منطقه و جهان نیز صورت گیرد.
تقی پور، نماینده مجلس: توافق با سایر کشورها در حوزه ارتباطات ضرورت دارد

به گزارش سیتنا، رضا تقی پور در گفت‌و‌گو با مهر در خصوص آخرین وضعیت لایحه همکاری با کشور روسیه در زمینه امنیت اطلاعات گفت: این همکاری موافقت نامه‌ای است که در مجلس تصویب شد و در حال حاضر در حال طی کردن مراحل تأیید در شورای نگهبان است.

وی افزود: امروزه با توجه به پیچیدگی‌هایی که در حوزه امنیت اطلاعات وجود دارد، نیاز به همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی با کشورهای مختلف در زمینه امنیت شبکه، امنیت ارتباطات و حوزه فضای مجازی وجود دارد. بنابراین برای تأمین امنیت باید در بخش‌های مختلف دنیا پایگاه‌های امنیتی و مرتبط داشته باشیم تا بتوانیم امنیت اطلاعات کشورمان را تأمین کنیم.

تقی پور با اشاره به همکاری با کشورهای مختلف در خصوص امنیت اطلاعات تصریح کرد: علاوه بر روسیه، همکاری با کشورهای دیگر در قالب کنوانسیون‌هایی به صورت کلی اتفاق افتاده و با بعضی از کشورهای دیگر، مذاکراتی در جریان است که امیدواریم آنها هم به توافق منجر شود.

تقی پور با اشاره به اینکه همکاری با کشور روسیه اولین همکاری در زمینه امنیت اطلاعات نیست، گفت: با کشورهای دیگر نیز همکاری داشتیم اما شورای امنیت ملی در صورت صلاحدید آن کشور را اعلام می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-31 10:33

افزودن دیدگاه جدید