کد مطلب: 

294429

مدیر آکادمی ملی انفورماتیک: تغییرات فناورانه، دنیای مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است

مدیر آکادمی ملی انفورماتیک اظهار داشت: تغییرات فناورانه در جهان به طور دائم در حال اتفاق افتادن است و دنیای مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است، لذا ما با تولد مشاغل جدید و از بین رفتن برخی مشاغل دیگر روبه‌رو هستیم.
مدیر آکادمی ملی انفورماتیک: تغییرات فناورانه، دنیای مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است

به گزارش سیتنا از روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، نسترن حق‌جو که در مراسم رونمایی از «آکادمی ملی انفورماتیک (آکادینو)» صحبت می‌کرد، با بیان این مطلب افزود: همراه شدن با تغییرات فناورانه و تحولات دیجیتال، نیاز به تربیت نسل جدیدی از نیروها در تمامی سطوح دارد؛ از مدیران ارشد تا کارکنان و کارشناسان خبره که قرار است امور را جلو ببرند.
مدیر آکادینو افزود: ما در آکادمی ملی انفورماتیک بر این باور هستیم که چه طور سواد فناورانه فرد را بالا ببریم تا آن فرد بتواند خود را با تغییرات فناورانه تطبیق داده و به این درک برسد که با گذراندن دوره‌های آموزشی و کاربردی، تا چه اندازه می‌تواند برای سازمانش مهم باشد.
وی با تاکید بر ضرورت همراه شدن افراد و سازمان‌ها با تغییرات فناورانه گفت: هدف اصلی ما در آکادمی ملی انفورماتیک، جلو بردن مفهوم «یادگیرنده مادام‌العمر» است.
حق‌جو به دوره‌های کارآموزی این آکادمی اشاره کرد و اظهار داشت: شاهد هستیم که در آکادمی ملی انفورماتیک، صنعت به دل دانشگاه رفته و دانشجویان مستعد و توانمند را شناسایی می‌کند؛ ما آنها را با بورسیه و گذراندن دوره‌های آموزشی وارد صنعت خواهیم کرد. فارغ‌التحصیلان این آکادمی می‌توانند وارد شرکت‌های زیرمجموعه گروه ملی انفورماتیک یا سایر شرکت‌های فین‌تکی شوند.
مدیر آکادینو در بخش دیگری از سخنان خود به دوره‌های «بوت کمپ» و «ماژول‌های تخصصی» این آکادمی نیز اشاره کرد و گفت: ما برگزاری دوره‌های تخصصی دیگری را هم در رابطه با بلاک‌چین، هوش مصنوعی، تحول دیجیتالی و دیتا ساینس در نظر داریم.

مدیر آکادمی ملی انفورماتیک: تغییرات فناورانه، دنیای مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است
وی تصریح کرد: ما در آکادینو بر این باور هستیم که شرکت ملی انفورماتیک به عنوان نماینده حاکمیت باید آکادمی خود را یک «استخری از استعدادها» در نظر بگیرد و به طور دائم آن را پر نگهدارد؛ این موضوع باعث کمک به صنعت خواهد شد و شرکت‌ها می‌توانند نه تنها با موج تغییرات همراه شده بلکه در تغییرات پیشرو باشند.
حق‌جو در پایان خاطرنشان کرد: ما بدنبال آن هستیم که افراد بعد از گذراندن دوره‌های آکادمی، فضای یادگیرندگی را در سازمان خود به اشتراک بگذارند؛ ما قصد داریم شتاب‌دهنده افراد در سازمان‌های خود باشیم و به رشد و توسعه آنها کمک کنیم.

مراسم رونمایی و آغاز به کار «آکادمی ملی انفورماتیک (آکادینو)» صبح روز (چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه) با حضور دکتر محمد شیریجیان معاون اقتصادی بانک مرکزی، دکتر علیرضا ماهیار مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره گروه ملی انفورماتیک، مدیران فناوری اطلاعات بانک‌ها و فعالان صنعت پرداخت و استارت‌آپی کشور برگزار شد.
لازم به ذکر است، آکادمی ملی انفورماتیک به عنوان اولین بازوی علمی، پژوهشی و نوآوری در صنعت بانکی با هدف تامین و تربیت نیروی متخصص در حوزه فناوری های نوین بانکی امروز رونمایی شد.
مسیر رشد آکادمی ملی انفورماتیک با رویکرد آگاهی از آخرین خدمات ارائه شده توسط رقبای داخلی و خارجی، برای تمامی فعالان زیست‌بوم مالی کشور طراحی شده است.

مدیر آکادمی ملی انفورماتیک: تغییرات فناورانه، دنیای مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است
این آکادمی با ارتقا دانش و سطح علمی افراد قصد دارد تا در آینده پیش‌روی، خود را به عنوان اولین بازوی علمی، پژوهشی، نوآوری در صنعت بانکی با الگوپذیری از مفهوم نوین آینده بانکداری بین‌المللی معرفی و با بهره‌برداری از مقالات و ایده‌های آکادمی‌های پرشتاب اقدام به برگزاری دوره‌های هوشمند شخصی آموزشی برای پرسنل شبکه بانکی ایران با محوریت ارتقا دانش این افراد نماید.
دوره‌های کارآموزی، بوت‌کمپ آکادمی،آموزشی، مسیر شغلی و دوره‌های تخصصی و مدیریت از فعالیت ها و خدمات آکادمی ملی انفورماتیک است.
قراراست، آکادمی در شرکت‌های بزرگ بانکی و فناوری اطلاعات، نخبگان دانشجویی را در سطوح مختلف جذب و همزمان با به کارگیری آنها در حوزه‌های کاری، سبب رشد سازمان و کاهش هزینه‌های شرکت‌ها شود.
ساختار اصلی آکادمی شامل گروه آموزش‌های تخصصی،گروه شتاب‌دهی ایده‌های نو، گروه ارتباط با دانشگاه (کارآموزی و بوت کمپ)،گروه‌ برگزاری نشست‌های بین‌المللی و گروه تولید محتوا تخصصی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-05-10 14:44

افزودن دیدگاه جدید