کد مطلب: 

294355

رونمایی از آکادمی ملی انفورماتیک به‌منظور ارتقاء و جذب نیروی متخصص در نظام بانکداری نوین و هوشمند

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، گفت: اکوسیستم بانکداری به سمت استفاده از فناوری هوش مصنوعی پیش می رود، ما در شرکت ملی انفورماتیک تخصص محوری و شتاب دهی سرمایه انسانی را دنبال می کنیم و با ۳۴۰۰ نیروی متخصص یکی از مشتریان بالقوه آکادمی گروه ملی انفورماتیک هستیم.
علیرضا ماهیار

به گزارش خبرنگار سیتنا، مراسم رونمایی از آکادمی ملی انفورماتیک با نام «آکادینو» صبح امروز چهارشنبه (19 اردیبهشت ماه) توسط شرکت ملی انفورماتیک در جهت ارتقاء و جذب نیروی متخصص در نظام بانکی و بانکداری نوین و هوشمند، برگزار شد.

دکتر علیرضا ماهیار، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، در این مراسم اظهار کرد: بر اساس آماری که به طور تقریبی در کشور استخراج کرده ایم، تعداد فعالین حوزه فناوری اکوسیستم فین تک، پولی، بانکی، بورسی، بیمه و ... نزدیک به 1.5 میلیون نفر است.

وی، ادامه داد: امروزه در عصر اقتصاد دیجیتال مانند بانکداری نسل چهارم، این تعداد نیرو در مقایسه با ظرفیت موردنیاز سیستم، فاصله و شکاف قابل توجهی دارد.

ماهیار، خاطرنشان کرد: اکوسیستم بانکداری به سمت استفاده از فناوری هوش مصنوعی پیش می رود، ما در شرکت ملی انفورماتیک تخصص محوری و شتاب دهی سرمایه انسانی را دنبال می کنیم و با ۳۴۰۰ نیروی متخصص یکی از مشتریان بالقوه آکادمی گروه ملی انفورماتیک هستیم.

علیرضا ماهیار

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، تاکید کرد: در شرایطی که متخصصان به فکر مهاجرت هستند، آکادمی گروه ملی انفورماتیک امکان شناسایی، جذب و اشتغال را فراهم می کند.

وی، اشاره کرد: بر اساس همکاری که آکادمی با دانشگاه های مختلف داشته است، اکنون شاهد دریافت بانک اطلاعاتی شامل متخصصان هستیم که برای شروع کار، ذخیره ارزشمندی است.

ماهیار، گفت: امیدواریم با راه اندازی آکادمی گروه ملی انفورماتیک در حوزه فناوری پرداخت، هوش مصنوعی، امنیت سایبری، استراتژی و راهبردها و ... شاهد بهره برداری و شکوفایی این آکادمی در راستای استفاده از این ظرفیت ها باشیم.

انتهای پیام

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2024-05-08 12:18

افزودن دیدگاه جدید