کدخبر :6487 پرینت
17 فروردین 1392 - 21:06

شبکه‎های اجتماعی بهره وری کارمندان را افزایش می‎دهد

متن خبر

نتایج یک تحقیق نشان می‎دهد که طرفداران شبکه‎های اجتماعی بهتر از دیگران کار می‎کنند.

 

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از "Russia Today"، شرکت Evolv بازار کار را مطالعه و کشف کرد و طبق مطالعه معلوم شد که طرفداران شبکه‎های اجتماعی بهتر از دیگران کار می‎کنند. 500 شرکت مختلف در این مطالعه شرکت کردند.

مشاهدات نشان می‎دهد که کارمند هر چه بیشتر از شبکه‎های اجتماعی استفاده می‎کند، کار بیشتر بهره ور می‎شود. این بستگی به تعداد شبکه‎ها دارد چرا که تعداد مطلوب آنان برای یک فرد پنج است. علاوه بر این، طرفداران فیس بوک، توییتر، اینستاگرم، Google+ ،LinkedIn و سایت شبکه های دیگر در مقایسه با مخالفان شبکه های اجتماعی مدت بیشتر سر کار می‎مانند (94 در مقابل 84 روز).

نتیجه مطالعه اجتماعی نشان می‎دهد که سهم فروش کاربران شبکه‎های اجتماعی بیشتر است و این افراد به عنوان مشاوران آنلاین موثرتر کار می‎کنند. علاوه بر این، به گفته محققان، کارکنانی که از شبکه‎های اجتماعی بیشتر استفاده می‎کنند، با علاقه بیشتر با مشتریان ارتباط برقرار می‎کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.