کدخبر :306197 پرینت
28 مرداد 1403 - 14:50

تمجید ترامپ و ماسک از یکدیگر در جریان گفت‌وگوی آنلاین در ایکس!

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در گفتگویی با ایلان ماسک در شبکه اجتماعی ایکس که بیش از یک میلیون شنونده زنده داشت، به مجموعه‌ای از مسایل مطرح در رقابت‌ خود با کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات پرداخت و طرفین در این گفت‌وگوی آنلاین به تمجید از شخصیت یکدیگر پرداختند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در گفتگویی با ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی ایکس به مجموعه‌ای از مسایل مهم و مطرح در رقابت‌ خود با کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات پرداخت. این گفتگو که در ایکس صورت گرفت بیش از یک میلیون شنونده زنده داشت.

ترامپ با حملات شدید به حزب دموکرات، جو بایدن را بدترین رییس‌جمهوری تاریخ آمریکا خواند و در عین حال تاکید کرد که کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات در انتخابات پیش رو از او نیز «ناتوان‌تر و نالایق‌تر» است.

دونالد ترامپ در طول این گفتگو بارها به میزان شنوندگان اشاره کرد و به همین دلیل به ماسک تبریک گفت.

قرار بود این گفتگو ساعت هشت شب به وقت شرق آمریکا آغاز شود، اما به دلیل مشکلات فنی با تاخیر شروع شد. ایلان ماسک در توضیح علت این تاخیر در پستی در شبکه اجتماعی ایکس از یک حمله بزرگ به این شبکه خبر داد و افزود در بدترین حالت، این گفتگو برای تعداد کمتری از کاربران پخش خواهد شد، و گفتگوی ضبط‌شده بدون هیچ ادیتی بلافاصله پس از پایان مصاحبه منتشر خواهد شد.

او نوشت: «پیش‌تر سیستم را با هشت میلیون شنونده هم‌زمان تست کرده بودیم.»

با این حال، این گفتگو سرانجام با پیوستن یک میلیون شنونده آغاز شد. ترامپ در آغاز گفتگو به شکسته شدن رکورد شنوندگان یک مصاحبه اشاره کرد و به ایلان ماسک تبریک گفت.

ایلان ماسک نیز در این گفتگو گفت که نظر شخصی او این است که به نفع آمریکاست که ترامپ بار دیگر رییس‌جمهوری شود.

او گفت گفته می‌شد دولت بایدن دولت میانه‌رو است اما این‌طور نیست.

ماسک افزود: من در جوانی ساعت ها در کنار دانشجویان در صف ایستادم تا دست اوباما را بفشارم و جمهوری‌خواه نبودم، اما اکنون کشور در مرحله خطیر و حساسی قرار گرفته است. آمریکا باید تصمیم بگیرد به کدام سمت می‌خواهد حرکت کند. شما می‌خواهید ما را به سمت شکوفایی ببرید، اما کامالا هریس مسیری عکس این را طی خواهد کرد.

تعداد شرکت‌کنندگان در گفت‌وگوی زنده ایلان ماسک با دونالد ترامپ در شبکه ایکس در طول این برنامه تا حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بالا رفت.

ترامپ بار دیگر به ایلان ماسک برای جلب این میزان شنونده تبریک گفت و به شوخی از او پرسید آیا برای شرکت در این گفتگو پولی به او پرداخت خواهد شد یا نه. ماسک پیش بینی کرد که در روزهای آینده میزان شنوندگان این گفتگو به بیش از یک صد میلیون نفر برسد.

ترامپ گفت: « چیزی را که باید از مردم آمریکا پرسید این است: آیا وضع شما الان بهتر است یا زمانی که من رییس جمهوری بودم؟»

ترامپ در پایان گفتگوی خود با ایلان ماسک، با ستایش از شخصیت و دستاوردهای او، حمایت ماسک از خود را بسیار ارزشمند دانست.

ماسک پس از سوءقصد به جان ترامپ به حمایت آشکار از او پرداخت و به کارزار انتخاباتی او کمک مالی کرد.

پس از گفتگوی زنده با دونالد ترامپ، ایلان ماسک، در پستی در این شبکه نوشت که از حضور کامالا هریس هم در اسپیس ایکس استقبال می‌کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.