زوار امسال باید تجربه بهتری از خدمات در حوزه ارتباطات و دریافت سرویس ها داشته باشند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سال گذشته خدمات خوبی با استفاده از سکوهای بومی به زوار داده شد، امسال نیز با توجه به تغییر و تحولات دولت، کارها باید به صورت جدی پیگیری شود، تا زوار اربعین تجربه بهتری نسبت به سال گذشته در حوزه ارتباطات و دریافت سرویس ها داشته باشند.
به گزارش سیتنا، جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعدادی از معاونان او به منظور بررسی و برنامه ریزی برای ارایه خدمات ارتباطی به زوار حسینی در ایام اربعین امسال برگزار شد.
وزیر ارتباطات در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری آیین اربعین حسینی و ارائه سرویس های مناسب به زوار گفت: سال گذشته الحمدلله با اقدامات جهادی صورت گرفته، زوار عزیز از کیفیت خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات رضایت داشتند و خدمات خوبی با استفاده از سکوهای بومی به زوار داده شد. امسال با توجه به تغییر و تحولات دولت، کارها باید به صورت جدی پیگیری شود تا زوار اربعین تجربه بهتری نسبت به سال گذشته در حوزه ارتباطات و دریافت سرویس ها داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی نباید خللی در پیگیری کارها ایجاد کند، افزود: باید موضوعات مرتبط با اربعین به صورت هفتگی پیگیری شود و اقدامات انجام شده به استحضار مردم برسد.
زارع پور تصریح کرد: تا آخرین لحظه حضور در این دولت، اقدامات و پیگیری ها باید انجام شود تا با یک ریل گذاری مناسب، کارها با حضور افراد دیگر به بهترین نحو انجام شود.
بر اساس همین گزارش، در این جلسه معاونان و روسای سازمان ها و شرکت های تابعه، گزارشی از پیگیری و اقدامات انجام شده حوزه ماموریتی خود برای ارائه بهتر سرویس ها و خدمات به زوار اربعین ارائه کردند.
وزیر ارتباطات نیز بعد از دریافت این گزارشات، در خصوص برخی از موضوعات همچون تعرفه های صوت، پیامک و اینترنت برای زوار اربعین، دستوراتی را صادر کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید