کدخبر :296171 پرینت
02 تیر 1403 - 06:31

ثبات سیاسی و اقتصادی؛ از مزایای اصلی اکوسیستم استارت‌آپ‌های اروگوئه

طبق گزارش یکی از مهم ‌ترین مراکز تحقیقاتی و نقشه‌ برداری استارت‌آپ‌ها در جهان، ثبات سیاسی و اقتصادی اروگوئه همچنان از جمله مهمترین مزایای اصلی اکوسیستم استارت‌آپ های اروگوئه است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، استارت‌آپ ‌بلینک (یکی از مهم ‌ترین مراکز تحقیقاتی و نقشه‌ برداری استارت‌آپ‌ها در جهان) شاخص جهانی اکوسیستم استارت‌آپ ۲۰۲۴ (Global Startup Ecosystem Index 2024) را منتشر کرد. شاخص مذکور یکی از مهم‌ترین رتبه‌ بندی‌ها در این بخش است که به شدت با فناوری‌های نوین  مرتبط بوده و طی آن اکوسیستم ‌های 100 کشور و بیش از هزار شهر در جهان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

اروگوئه در دسته بندی مذکور در سال 2024 با کسب 2602 امتیاز در جایگاه 58 ام جهان قرار گرفت، بطوریکه هم اکنون اکوسیستم استارت‌آپ اروگوئه تقریباً هم طراز با کشورهای ویتنام و یا فیلیپین شده است. جایگاه اروگوئه در دسته بندی مذکور از 61 در سال 2020 به 58 در سال 2024 ارتقاء یافت.

بررسی امتیازها نشان می دهد که اروگوئه در سطح منطقه‌ای برای چهارمین سال متوالی مقام پنجم در آمریکای جنوبی و مقام ششم در آمریکای لاتین را حفظ کرده است. به گزارش مرکز تحقیقاتی مذکور، ثبات سیاسی و اقتصادی اروگوئه همچنان از جمله مهمترین مزایای اصلی اکوسیستم استارت‌آپ های اروگوئه است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید