کدخبر :294939 پرینت
31 اردیبهشت 1403 - 08:47

پیام تسلیت رییس مرکز پژوهش های مجلس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

رییس مرکز پژوهش های مجلس، طی پیامی شهادت رییس محترم جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بابک نگاهداری، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، طی پیامی شهادت رییس محترم جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

انالله وانا الیه راجعون

همچون ملت عزیز و قدردان ایران اسلامی، شهادت خادم الرضا(ع)، رییس جمهور مردمی و محبوب، حضرت آیت الله رییسی، آیت‌الله آل هاشم، امام جمعه گرانقدر تبریز و نماینده محبوب ولی فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر امیرعبداللهیان، وزیر ارزشمند امور خارجه، مالک رحمتی، استاندار پرتلاش و جهادی آذربایجان شرقی و هیات همراه، موجب تالم و تاثر خاطر فراوان شد.

آیت الله رییسی سال‌های عمر با برکت خویش را در مسیر انقلاب و خدمت به مردم شریف ایران صرف نمودند و در این مسیر با عشق به ملت و پیروی از ولایت، لحظه‌ای به خویش خستگی راه ندادند و جهادگونه تلاش کرده و در آخر در امتداد مسیر خدمت در نزد معبود خویش سبک‌بال پر گشودند و آسمانی شدند. بارها در جلسات شاهد بودم که چگونه ایشان متواضعانه، مجدانه و مشتاقانه پیگیر استماع نظرات به منظور بررسی راهکارهای رفع مشکلات و مسائل مردم بودند که همین امر بر محبوبیت ایشان در بین مردم می‌افزود و صد افسوس که محبوب قلوب مردم، آسمانی شد.

وجود مبارک آیت‌الله آل هاشم در استان آذربایجان شرقی، نعمتی ارزنده و حضوری اثربخش در رفع مسائل و همدلی بین مردم بود. سجایای اخلاقی و فضایل عملی ایشان، آنچنان بود که اینجانب بسان مردم عزیز هم‌استانی‌ام، شیفته آن بودم. فقدان ایشان، ضایعه تاسف‌برانگیر و تلخی برای بنده و مردم عزیز استان آذربایجان‌شرقی بود.

اینجانب شهادت خادمان محبوب، جهادی و پرتلاش ملت ایران،  را محضر بقیه‌الله اعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیوت مکرم ایشان و ملت عزیز ایران اسلامی، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای ایشان و همراهانشان، همنشینی با اباعبدالله‌الحسین(ع) و امام شهدا را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
13 + 3 =
به عنوان مثال. برای 1+3، 4 را وارد کنید.