کدخبر :292161 پرینت
21 اسفند 1402 - 09:18

آغاز عملیان اجرایی 850 کیلومتر فیبرنوری بین شهری در استان ایلام

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از آغاز عملیات حفاری و کابل کشی 850 کیلومتر فیبرنوری بین شهری توسط شرکت های وب در استان ایلام خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، علی کریمی در بازدید از پروژه حفاری و کابل کشی فیبر نوری بین شهری شرکت «های وب» گفت : شرکت «های وب» به منظور دسترسی به شبکه اختصاصی خود و همچنین اتصال 27 شهر استان به فیبر نوری منازل و کسب و کارها در قالب 17 تیم عملیاتی اجرای 850 کیلومتر فیبرنوری بین شهری را آغاز کرده است و پیش بینی می‌شود این پروژه در 25 روز به پایان برسد.

کریمی با اینکه پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها، زیرساخت ارتباطات کشور را تا دهه‌های آینده تأمین می‌کند، اظهار کرد: سال گذشته در طول یک ماه شرکت «های وب» عملیات حفاری و کابل کشی 27 شهر استان را به اتمام رساند و به منظور اتصال کامل شهرهای استان پروژه فیبر نوری بین شهری را دستور کار داده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی و همکاری دستگاه‌های سطح استان ایلام مخصوصا اداره راهداری شرط موفقیت این پروژه است، تاکید کرد: اگر این هماهنگی و همکاری انجام شود ما می‌توانیم ظرف 25 روز کل شهرهای استان ایلام را تحت پوشش شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارها قرار دهیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.