کدخبر :289043 پرینت
01 دی 1402 - 10:34

تصاویر شاهکار گلکسی فاش شد

در شرایطی که کمتر از یک ماه به رونمایی از پرچمدار سامسونگ گلکسی S24 مانده، در آخرین افشاگری از این گوشی، رنگ‌بندی و ظاهر این گوشی فوق‌العاده لو رفت.

متن خبر

به گزارش سیتنا، آرسن لوپین، افشاگر معروف حوزه دیجیتال روز چهارشنبه در پستی که در پلتفرم X منتشر کرد لو داد که از ماه آینده، هر سه مدل ساده، پلاس و اولترای گلکسی S24 پرچمدار سامسونگ در چهار رنگ مشکی، بنفش، سفید و زرد در دسترس خواهند بود. هرچند ممکن است رنگ‌های دیگری هم در روز رونمایی عرضه شود که منحصراً از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ عرضه شوند.

پیش از این نیز فاش شده بود که هر سه گوشی پرچمدار سامسونگ از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی به شکل پانچ هول که در بالای نمایشگر قرار گرفته بهره می‌برند. همچنین در مورد فریم این گوشی در مدل‌های ساده و پلاس عنوان شده که احتمالا از فریم آلومینیومی استفاده خواهد شد اما گلکسی S24 اولترا برای استحکام بیشتر، دارای فریم تیتانیومی است.

گفته می‌شود S24 صفحه نمایشی ۶.۱ اینچی داشته باشد، در حالیکه احتمالا مدل پلاس آن با صفحه ۶.۷ اینچی و اولترا ۶.۸ اینچی عرضه خواهند شد.

همچنین در اخبار قدیمی‌تر پیرامون پرچمدار سامسونگ عنوان شده بود که این سه مدل که ماه آینده از آن‌ها رونمایی خواهد شد به ترتیب از باتری‌های ۴۰۰۰، ۴۹۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر بی‌سیم ۱۵ وات بهره‌مند خواهند بود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.