کدخبر :286372 پرینت
26 مهر 1402 - 17:13

چین: ابتکار مدیریت جهانی بر هوش مصنوعی، راه حلی سازنده است

سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: ابتکار مدیریت جهانی بر هوش مصنوعی که توسط رئیس جمهور چین در سومین مجمع همکاری بین المللی کمربند و جاده مطرح شد، قدمی در راستای عملی کردن مفهوم جامعه با سرنوشت مشترک بشر، ابتکار توسعه جهانی، ابتکار امنیت جهانی و ابتکار تمدن جهانی به شمار می آید.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از سایت صدای چین، سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: ابتکار مدیریت جهانی بر هوش مصنوعی که توسط شی جین پینگ رئیس جمهور چین در سومین مجمع همکاری بین المللی کمربند و جاده مطرح شد، قدمی در راستای عملی کردن مفهوم جامعه با سرنوشت مشترک بشر، ابتکار توسعه جهانی، ابتکار امنیت جهانی و ابتکار تمدن جهانی به شمار می آید.

وی، هوش مصنوعی را زمینه جدید توسعه بشر خواند و گفت: این فناوری جدید هم فرصت ها و هم چالش های ناشناخته به همراه دارد و مقابله مشترک جامعه جهانی با آن ضروریست.

او با اشاره به ابتکار مدیریت جهانی بر هوش مصنوعی مطرح شده از سوی شی جین پینگ در سومین مجمع همکاری بین المللی کمربند و جاده، آن را راه حلی سازنده برای چالش ها در توسعه و مدیریت هوش مصنوعی خواند و گفت: این ابتکار، الگویی برای تلاش های آتی جهان به منظور رایزنی های بین المللی و تدوین مقررات و قوانین است.

وی تاکید کرد که کشورش همچنین مایل است تا به تبادلات و همکاری ها با طرف ها برای مدیریت مشترک بر هوش مصنوعی ادامه دهد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.