کدخبر :286226 پرینت
23 مهر 1402 - 16:43

پایداری ارتباطات در زلزله نسبتا شدید شهرستان رامشیر استان خوزستان

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان از پایداری ارتباطات در شبکه تلفن ثابت و همراه در پی وقوع زمین لرزه شدید واقع در مشراگه از توابع شهرستان رامشیر خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهدی شه نظری پور سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان با اشاره به زمین لرزه شدید شهرستان رامشیر که در دیگر شهرستان های استان و به ویژه شهرستان اهواز احساس شد، گفت: در نخستین ساعات اولیه وقوع زلزله پیگیری و بررسی از آخرین وضعیت زیرساختی و ارتباطی در شهرستان رامشیر انجام شد و بر اساس گزارش های واصله تاکنون هیچگونه گزارشی از اختلال و یا قطعی شبکه تلفن ثابت و تلفن همراه صوت و دیتا اعلام نشده است و ارتباطات پایداری در منطقه برخوردار است.
وی افزود: در همین راستا با اعلام آمادگی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح استان و شهرستان رامشیر به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی، دستور حضور تیم های کارشناسی فنی در منطقه حادثه دیده ابلاغ شد.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان خاطر نشان کرد: پایداری شبکه ارتباطی استان در شرایط بحرانی و خاص به ویژه در شرایط زلزله و سیل از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با توان و آمادگی لازم در جهت حفظ ارتباطات پایدار گام برداریم.
بر اساس این گزارش در ساعت 14:45 امروز یکشنبه مورخ 23مهرماه، زلزله ای به قدرت 5.3 درجه ریشتری در عمق 13 کیلومتری در مشراگه از توابع شهرستان رامشیر رخ داد. همچنین شدت این زلزله به حدی بود که ساکنان  شهر اهواز نیز آن را احساس کردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.