کدخبر :281976 پرینت
04 تیر 1402 - 09:53

شرکت یگانه شبکه خلیج فارس، واردکننده و تولیدکننده تجهیزات شبکه و فیبرنوری در ایران

شرکت یگانه شبکه خلیج فارس در سال 1380 به منظور خدمت به جامعه IT و ICT کشور تأسیس گردید. این مجموعه در زمینه مشاوره، طراحی، نصب شبکه های کامپیوتری و مخابراتی با بسترهای مسی، فیبرنوری، تأمین قطعات و تجهیزات آن تأسیس و فعالیت دارد.

متن خبر

گزارش آگهی/ شرکت یگانه شبکه خلیج فارس با داشتن نیروهای کارآمد و متخصص در چهار بخش فروش، فنی، تولید، تعمیر و نگهداری فعالیت می نماید که مفتخر به انجام پروژه های مختلف برای شرکت های دولتی، ارگان ها، سازمان ها و بخش های خصوصی در این سال ها بوده و به صورت مستمر این همکاری ادامه دارد.

شرکت یگانه شبکه خلیج فارس مفتخر به فروش تخصصی در زمینه های ذیل می باشد:

فروش محصولات و تجهیزات شبکه برندهای معتبربا استاندارهای اروپایی وبین المللی (TIA/EIA,IEEE) - تجهیزات فیبرنوری شامل انواع کابلهای فیبرنوری،پچ کوردهای رابط، آداپتورها وپچ پنلها - تجهیزات مسی شامل انواع کابلهای Cat5e,Cat6,Cat7 در مدلهای UTP, ,SFTP ، پچ پنل ، کیستون ، پچ کابل های رابط آنها - انواع کابلهای مخابراتی جهت استفاده در سالن های MDF و سانترال در مدلهای هوایی وخاکی و انواع مدیا کانورتر و مبدل های فیبر نوری و مسی ، ماژولهای فیبر نوری (SFP,GIBIC)، مبدل دیجیتال وآنالوگ ،E1 و دوربینهای مداربسته چند کاناله طراحی وارائه سرورهای شبکهHP، تابلو های برق وPLC SCO, INK,HP,3COMلیت مدیریتی با پچ کوردهای رابط، آداپتورها وپچ پنل ها رک های دیواری و ایستاده(Rack) بزرگترین تولید کننده انواع رک های دیواری و ایستاده در ایران می باشد.

بخش های شرکت یگانه شبکه خلیج فارس

بخش تولید

 بخش تولید این مجموعه شامل تولید رک دیواری و ایستاده در همه ابعاد مختلف و همچنین پچ پنل های دیواری و رک مونت میباشد و همچنین تولید انواع پچ کورد های فیبر نوری در انواع single، multi mode ، om3، om4 و apc می باشد.

بخش انبارداری

  انبار های مجموعه خلیج فارس با رعایت تمامی نکات نگهداری محصولات در تهران واقع است و تمامی تلاش خود را برای سالم نگه داشتن محصولات و به دور از خطر هایی در برابر اسیب دیدن محصولات انجام میدهد و امکان تحویل فوری را در تهران فراهم می سازد.

بخش فروش

بخش فروش مجموعه شامل متخصصان حوزه IT و شبکه های فیبر نوری و بخش مالی میباشند که آماده پاسخ گویی و انجام هرگونه مشاوره در این زمینه می باشند .

خدمات نصب و راه اندازی

بخش فنی ما شامل اشخاص متخصص به امور فنی و راه انداری محصولات میباشد که بعد از خرید کالاها آماده راه انداری آن در هرمحل مورد نظر شما می باشند.

خدمات پس از فروش و تعمیرات

در صورت مشکل و یا نقصی در محصولات، شما می توانید با هماهنگی با این بخش جهت تعمیر و یا جایگزین کردن محصول اقدام فرمایید.

جهت کسب بیشتر اطلاعات، استعلام قیمت و مشاوره، شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با متخصصان مجموعه در ارتباط باشید.

شماره تماس: 02166741262 – 02166729770

شماره واتساپ شرکت: 09901644961

وب سایت: yeganeshabake.com

آدرس حضوری: خیابان حافظ جنب بازار موبایل ایران کوچه غزالی پلاک 12 واحد1

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.