کدخبر :258800 پرینت
13 تیر 1400 - 17:35

واکنش کنعانی‌زادگان به انتشار فیلم جنجالی‌اش

مدافع تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه عده‌ای دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند و با صداگذاری روی یک ویدیو سعی کرده‌اند حاشیه سازی کنند.

متن خبر

به گزارش ایران پژواک، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شب گذشته محمد حسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌‍ پوش تیم پرسپولیس را برای ارائه توضیحاتی درباره پخش یک ویدیو به جلسه این کمیته دعوت کرد.

کنعانی‌زادگان درباره  این فیلم اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند و با صداگذاری روی یک ویدیو سعی کرده‌اند حاشیه سازی کنند. همه هواداران فوتبال در کشورمان برای من قابل احترام هستند و هیچ‌ وقت به هیچکس بی‌احترامی نکردم.

او اضافه کرد: تمام تمرکز ما روی کسب قهرمانی پنجم است و هیچ حاشیه و مشکلی نمی‌تواند من و سایر بازیکنان پرسپولیس را از این مسیر دور کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

فرهاد مجیدی به وزیر مملکت گفت بیشعور به کمیته اخلاق دعوت نشد، بازیکنها و مربیان و سرپرست استقلال هر حرف مزخرفی خواستند در مورد داوری و تبانی و وزیر و وکیل زدن کسی به کمیته اخلاق دعوتشون نکرد، بازیکنهای استقلال در فرودگاه با هوداران برخورد فیزیکی و درگیری داشتن به کمیته اخلاق دعوت نشدن...نورافکن اومد به داوران تهمت زد به کمیته اخلاق دعوت نشد، سیاوش یزدانی اومد به وزیر توهین کرد و بهش گفت اشغال و کامنتش رو در پیجش گذاشت به کمیته اخلاق دعوت نشد....حالا کنعانی زادگان خارج از محیط ورزشی جواب هوادارهای استقلا ل که بهش توهین کردن رو داده(که البته کارش هم خوب نبوده) و خودش هم فیلمش رو منتشر نکرده(برعکس بازیکنها و مربیان استقلال که میان در مصاحبه هر حرف نادرستی که میخوان میزنن و منتشرش هم میکنن) به کمیته اخلاق دعوتش کردن!!! مثل این هست که یک بازیکن مثلا با همسایه اش یا در خیابون درگیری پیدا کنه( در این مورد کاملا در خیابون بوده) بیارنش کمیته اخلاق!!! واقعا ظاهرا کمیته اخلاق فقط برای پرسپولیس قدرت داره و برای بقیه تیمها وجود نداره

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.