کد مطلب: 

257163

ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس برای دربی ۹۵

استقلال باتوجه به رفع مصدومیت فرشید اسماعیلی و وریا غفوری با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی ذوب آهن در بازی برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت.
ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس برای دربی ۹۵

به گزارش ایران پژواک، استقلال در دیدار برابر ذوب آهن عملکرد خوبی از خود نشان داد ولی با دو گل شکست خورد.

پیروزی در این بازی آبی پوشان را قبل از دربی در شرایط بسیار خوبی قرار می داد و با توجه به تساوی پرسپولیس و سپاهان امیدها برای قهرمانی بیشتر می شد اما در میان تعجب هواداران تیم برابر ذوب آهن ناامید کننده ظاهر شد و در نهایت هم با دو گل شکست خورد.

شکست برابر ذوب آهن باعث شده است تا استقلال برای زنده نگه داشتن امید خود برای قهرمانی به پیروزی در دربی نیاز داشته باشد و مجیدی باید بهترین ترکیب را برای این بازی انتخاب کند.

استقلال بازیکن مصدومی برای این بازی ندارد اما یک محروم دارد و او آرش رضاوند است.

پیش بینی می شود که استقلال در این بازی از ترکیب زیر استفاده کند:

رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

و همچنین پرسپولیس در حساس ترین بازی هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت.

سرخ پوشان پایتخت در این بازی محرومی ندارند اما سه بازیکن تیم در بازی برابر سپاهان مصدوم شدند که این باعث شده است تا نگرانی های در این زمینه وجود داشته باشد.

آخرین وضعیت آسیب دیدگی کنعانی زاده گان به خوبی نشان می دهد که وضعیت پای او همچنان دچار ورم و کبودی است و صلاح نیست که او در این بازی به میدان رود هر چند که خودش انگیزه زیادی برای بازی در دربی پایتخت دارد.

وضعیت امید عالیشاه هم همچنان در هاله ای از ابهام است اما سیامک نعمتی شرایط بهتری دارد و به نظر می رسد که می تواند به میدان رود.

در صورتی که عالیشاه و کنعانی زاده گان به بازی نرسند در دربی شاهد ترکیب زیر برای پرسپولیس خواهیم بود:

حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی،سعید آقایی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، احسان پهلون، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.5 (12 رای)
سیتنا 4
2021-05-13 23:31

افزودن دیدگاه جدید