اینفوگرافی/ جایگاه جهانی جویشگرهای ایرانی
جویشگرهای ایرانی با وجود سرمایهگذاری مناسب و ایجاد ظرفیت طی سالهای گذشته ولی نتوانستند مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گیرند.
به گزارش سیتنا، جویشگرهای داخلی بازار بزرگی را در بخشهای آموزشی و پژوهشی دارند که میتوانند با تقویت زیرساختهای خود و هوشمندسازی بیشتر در سطح وسیعی کاربران ایرانی را جذب کنند. از جمله دیگر فرصتهای مناسب موجود برای جویشگرهای بومی جستوجوی امن و خدمترسانی در سطح کودکان و مقاطع مختلف آموزش و پرورش است که فرصت مناسبی برای ظهور و بروز خود دارند. سرویس جستوجوی سازمانی نیز سرویسی است که میتواند با تعامل بین جویشگرهای بومی و مراکز دولتی در بسیاری از سازمانهای دولتی جایگزین جویشگرهای موجود آنها شود که بعضا از کیفیت مناسبی نیز برخوردار نیستند.
کاربران ایرانی امیدوارند در آیندهای نزدیک توانمندیهای مورد نیاز برای یک موتور جستوجوی قدرتمند در تمامی موتورهای جستوجوی ایرانی ارتقاء یافته و خدماتی برتر به کاربران ارائه شود.
در اینفوگرافیک به بررسی رتبه موتورهای جستوجوی ایرانی در جهان پرداخته و میزان رضایت کاربران از این موتورهای جستوجو را نیز تجزیه و تحلیل شده است:
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید