بازدید سرزدهی مدیرعامل شرکت مخابرات از یک مرکز مخابراتی در تعطیلات نوروز
"اولویت مدیریت شرکت مخابرات ایران، توجه و حمایت از کرامت همه کارکنانی است که در راستای اهداف شرکت پاسخگویی صریح، شفاف و مناسب، رضایت مشتریان و تعامل دوسویه را سرلوحه کار خود قرار داده اند".
به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در اینستاگرامش نوشت:
"در نهمین روز از سال جدید به همراه جمعی از مدیران مجموعه به طور سرزده از مرکز مخابرات پیروزی در منطقه ۳ مخابراتی تهران بازدید کردیم.
روزهایی که هنوز فضای کار و فعالیت به طور جدی رسمیت نیافته و عده زیادی تعطیلات آغاز سال را می گذرانند، عزیزان زیادی از مجموعه همکاران مخابرات در راستای ارایه با کیفیت، به موقع و سریع خدمات مخابراتی و تامین رضایت مشتریان، در مراکز پاسخگویی از جمله ۱۱۸، ۲۰۲۰ و امور مشتریان حاضر و آماده ارایه خدمات هستند.
همچنانکه پیش از این هم بارها گفتم، اولویت مدیریت شرکت مخابرات ایران، توجه و حمایت از کرامت همه کارکنانی است که در راستای اهداف شرکت پاسخگویی صریح، شفاف و مناسب، رضایت مشتریان و تعامل دوسویه را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
همواره قدردان و سپاسگزار همه شما عزیزان هستم که با همراهی همیشگی تان، نام وزین شرکت مخابرات ایران را پاس می دارید".
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید