کدخبر :206317 پرینت
26 دی 1396 - 17:11

مدیرعامل جدید همراه اول:

همراه اول در ضریب نفوذ، رشد مشتری و میزان مصرف دیتا در بازار پیشرو است

مدیرعامل جدید همراه اول در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیران شرکت مخابرات ایران و همراه اول، گفت: زیرساخت‌های همراه اول بسیار مناسب است و بستر بسیار خوبی برای ارائه امکانات ایجاد شده است. در برنامه پنج ساله دوم، نگاه ما توسعه سرویس‌های نوین از جمله سرویس‌های ابری است.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، حمید فرهنگ در صحبت‌های خود با اشاره به اینکه همان مسیر قبل را ادامه خواهیم داد، گفت:‌ برنامه پنج ساله همراه اول به خوبی اجرا و شاخص های کیفی مد نظر، همه محقق شده است. امروز همراه اول در بازار از نظر ضریب نفوذ، رشد مشتری و میزان مصرف دیتا پیشرو است و برنامه های آتی همراه اول هم نشان از نگاه راهبردی هیأت مدیره و همراه اول دارد.

مدیرعامل جدید همراه اول، ادامه داد: اپراتور اول پیشتاز بازار است و در زمینه مکالمه و دیتا سهم بازار بزرگی را دارد. در آینده بزرگترین چالش بعد از توسعه ۶۰ هزار سایت ارتباطی نسل چهار، بحث‌های محتوا و توسعه سرویس‌ها از مهم‌ترین اقدامات آتی شرکت همراه اول خواهد بود.

فرهنگ در ادامه گفت: زیرساخت‌های همراه اول بسیار مناسب است و بستر بسیار خوبی برای ارائه امکانات ایجاد شده است. در برنامه پنج ساله دوم، نگاه ما توسعه سرویس‌های نوین از جمله سرویس‌های ابری است.

فرهنگ با بیان اینکه همراه اول خام‌فروشی نخواهد کرد، گفت:‌ صرفاً ارائه بستر ارتباطی توسط همراه اول صورت نخواهد گرفت و سرویس‌ها و خدمات نوین و مناسب برای کاربر از جمله اقدامات همراه اول است.

مدیرعامل همراه اول با اشاره به اقدامات این اپراتور به منظور ارائه امکانات به کسب‌وکارهای نوین، گفت: یکی از مسائل مهم که در دستور کار اپراتور اول قرار گرفته است، ارائه امکانات در بستر دولت و ارائه امکانات برای استارت‌آپ‌ها با توسعه سرویس و محتوا به منظور تحقق اقتصاد دیجیتالی است.

فرهنگ درباره خدمات نوین اپراتور اول توضیح داد و گفت: همراه اول تا به امروز خدمات نوینی را از جمله اینترنت اشیاء در دستور کار خود داشته که این مسائل ادامه پیدا می‌کند؛ چرا که برای بخش خصوصی از مهمترین نیازها به شمار می‌رود.

وی ضمن بیان اینکه از ظرفیت برند همراه اول برای توسعه برندهای دیگر استفاده می کنیم، گفت: چشم انداز همراه اول، برترین و محبوب ترین شرکت ایرانی است و امیدوارم که در کنار رسیدن به برترین و محبوبترین شرکت ایرانی، بتوانیم محبوب ترین برند ایرانی هم باشیم و این موضوع اتفاق نمی افتد مگر با تکیه بر نیروی انسانی خبره که همراه اول آن را داشته و بحمد الله موفق هم بوده و در آینده هم همان گونه خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.